Rychlé fashion focení s Markem Kolaříkem

Krásné čtvrteční odpoledne!

Dnes budu psát o fashion focení s Markem Kolaříkem, které jsem absolvovala minulý týden. Domluva proběhla den předem, takže šlo částečně o improvizaci. Jednalo se o double focení ještě s fotografem Petrem Oblukem, ale dnešní část bude věnována hlavně Markovi.

Marek má rád klasické módní fotografie, které znáte třeba z časopisu Vogue, ale zároveň si nechává prostor pro vlastní invenci. Při tvorbě stylingu mi dal volnou ruku, jedinou podmínkou bylo, aby šlo o něco podzimního.
Chvilku jsem přemýšlela, jak to celé vlastně pojmu, až jsem se rozhodla pro jednoduchou bílou košili , kterou jsem přepásala v pase černým páskem a wetlook černé legíny. K tomu kotníčkové kozačky fialové barvy se zlatou aplikací, které jsem sladila s barvou rtěnky, která je taktéž fialová. Na doladění zlaté náušnice a dlouhý černý svetr. Puntíkatá kabelka nesměla chybět.

Celé focení proběhlo na ulici, takže čas od času bylo potřeba uskakovat projíždějícím autům. Marek je moc fajn a nechá vás podílet se na konceptu fotek, čehož si cením. Začínající modelky zase ocení to, že je Marek bude navigovat do požadované pozice, pokud si s ní nebudete vědět rady. To vás může velmi posunout.

Tak doufáme, že se vám budou fotky líbit. :)




Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky