Novinky za měsíc únor.

Krásné středeční odpoledne všem!

I přesto že měsíc únor je teprve v polovině, rozhodla jsem se o něm napsat samostatný článek. Jelikož se toho stalo opravdu hodně a nevím kdy jindy bych se k tomu dokopala :)

Měsíc únor byl pro mne hlavně ve znamení zkoušek. Dnes jsem složila poslední a mohu se konečně soustředit na psaní své bakalářské práce. I přesto že původně měla být má bakalářská práce hlavně o Skandinávské fotografii, nakonec jsem skončila u módy. Taky jak jinak, u mne :)

Dále jsem tak trochu propadla nákupům a testování nových produktů, o kterých si také něco řekneme. 

V první řadě bych zmínila můj páteční nákup v H&M. Po náročném období jsem si potřebovala udělat trochu radost. Můj cíl bylo bílé tričko. Tato mise byla úspěšně splněna. Ovšem - cestou do zkušební kabinky jsem popadla naprosto dokonalé, zelené sáčko. Ve slevě za 300,-, no neber to! Co následovalo asi říkat nemusím.


Sako skončilo na pokladním pultu, ani nevím jak se to stalo! (Literárně řečeno.) 

A aby byla má nákupní mánie kompletní, koupila jsem si i rtěnku. Ano, je to ten krásný odstín na předešlé fotce. Konkrétně ''Essence 04, On the Catwalk!''.

Dále pak na seznam produktů přiskočila Catrice tvářenka a korektor. Používám 2. týden a zatím spokojenost. O korektoru jsem ze samého začátku trochu pochybovala. Původně jsem chtěla tekutou verzi. Ale i tato krémová verze mne velmi mile potěšila. S tvářenkou se ale musí trochu opatrně. Dá se to s ní velmi rychle přehnat.


A co mne čeká nyní? 

Psaní bakalářky, psaní dalších a dalších článků o módě pro https://www.kralovstvizen.cz a (snad) úspěšné státnice. I když na ty mám ještě docela čas.

Také vás (už asi) poměrně brzy informuji o jedné (hurá) akci, do které jsem se odhodlala docela nedávno zapojit. Velké věci se blíží ;)

Teď mohu pouze popřát krásný zbytek dnešního, mrazivého a ošklivého dne. Zpříjemnit si ho můžete třeba dobrou kávou, čokoládou nebo prostě tím, co vás zrovna napadne.

 


Komentáře

Oblíbené příspěvky