Focení s MiOn photo, Vida science park, casting.

Krásné pondělí všem!

Už mám konečně po všech zkouškách a konečně si mohu na čas trochu oddychnout. Krom psaní své bakalářské práce mám konečně i více času (i nálady) na další focení.

Krom sestavování plánu pro tento rok jsem se rozhodla využít nečekané příležitosti a šla fotit s Michalem do Vida science parku v Brně. Na focení mu nečekaně odpadla modelka a já měla zrovna volno. Celé focení jsme naplánovali za zhruba 30 minut. 

Tato nabídka mne zaujala proto, že se fotilo ve velmi zajímavém prostředí. Celé to vypadá velmi futuristicky:


Bohužel jsme nefotili za tmy, jelikož den se již celkem nečekaně prodloužil. Ale i tak má toto místo něco do sebe.

Focení bylo příjemné. Když pominu povětrnostní podmínky. Okny pěkně ledově fučelo a pršelo. Ale to už je prostě úděl modelky :) Zato dnes je počasí naprosto ukázkové (Jak typické!).

Celé focení bylo pojato hodně portrétově. I když si myslím, že tento prostor by se skvěle hodil i pro fashion focení. Jediné s čím musíte počítat jsou davy lidí proudící dovnitř a ven. Takže nic moc pro stydlivé povahy :) 

Zde přikládám první fotku, kterou jsem pracovně nazvala: This is Sparta!


Vítr nám nakonec skvěle posloužil místo ventilátoru :) 

Jinak - milé dámy a pánové, na sociálních sítích na mne několikrát vyskočil letáček oznamující casting do Victoria Agency. Měl by probíhat v Jihlavě a v Brně. Nejsem sice velká příznivkyně těchto akcí, na druhou stranu by to někomu z vás mohlo pomoci :)

Podle všeho je tato agentura otevřená modelkám, fotomodelkám, hosteskám, tanečníkům a dalším. 

Zajímalo by vás to? Za zkoušku nic nedáte ;) Rozhodně by to mohla být zajímavá zkušenost.


Podle všeho je nutné se na casting přihlásit na této adrese: http://www.victoria-agency.eu/cs/novinky/casting-jihlava-a-brno/

Tak co, zkusíte to? :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky