Model adventures.

Krásnou neděli všem! :)

Od minulého týdne jsem nic nenapsala a moc se za to omlouvám! Během té doby se toho stalo tolik a musím toho vyřídit tolik, že (nejen) literárně řečeno nevím kde mi hlava stojí :)

Příští víkend se nese ve znamení Dominatrix party, která se koná v nizozemském městě Uitgeest. To znamená mnoho stresu a plánování. 
Přeprava z Brna do Prahy, let do Amsterdamu, přeprava do Uitgeestu, Meet & Greet s modelkami, fotografy a designery, fitting modelů, spousta focení, natáčení a rozhovorů, generálka přehlídky, přehlídka, paření až do rána a pak zase hezky zpátky z Uitgeestu do Amsterdamu, Prahy a pak zdárně do Brna.

A to se samozřejmě nejedná o všechny nutné položky na seznamu, protože bylo nutné si zařídit pojištění a další věci okolo cestování.

A co víc...

Před měsícem jsem se zúčastnila soutěže, kterou Dominatrix každoročně pořádá - a to konkrétně soutěž o ''The Best up & Coming Fetish model''. 

Celkem 27 krásných modelek (včetně mne) se utkalo v souboji o postup do TOP 10, ze které se vybere jedna vítězka, která obdrží titul. Celé toto kolo proběhlo na základě hlasování veřejnosti. Hlasovat mohl člověk pouze jednou a pro jednu modelku. Pokud hlasoval pro dvě a více, hlas u první pozbyl platnost a přičetl se slečně, pro kterou dotyčný hlasoval jako poslední - velké dilema pro mé známé, kteří nás v soutěži znali více a nemohli se rozhodnout, protože by to znamenalo že někoho ze svých známých preferují více (stejně jako mnoho našich sdílených fanoušků).

Výsledky následně porovnala odborná porota. A víte co? Po roce co se věnuji focení latexu jsem se dostala do TOP 10!



Tomu se skoro až zdráhám uvěřit :) 

Finální výsledek o tom, kdo se stane ''The Best up & Coming Fetish model'' se dozvím až v pátek. Ale i kdybych tento titul nevyhrála, už tak je pro mne obrovská čest se ocitnout ve finálním výběru. A to i proto, že v soutěži bylo mnoho známých tváří, které se do finále neprobojovaly (což je pro mne pocit až skoro nepatřičný :)).

Momentálně kvůli plánované cestě nebudu na blog příliš přispívat, ale určitě pro vás plánuji velkou reportáž :) 

Přeji vám krásnou neděli! :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky