Inspirováno minulostí - Focení s Richardem Schneiderem.

Po delší době tu pro vás mám další fotografický post, tentokrát inspirovaný módou poloviny minulého století.

Někteří již z předešlých článků vědí, že tyto šaty jsem si koupila v lednu a byla jen otázka času, kdy se objeví v nějaké kreativní tvorbě.

Koncept byl zcela jednoduchý - něco stylového, ale zároveň jednoduchého a elegantního. V poslední době je pro mne otázka historie docela aktuální. A protože si ráda hraji se stylem a zkouším, co všechno si mohu dovolit, set v retro stylu byl více či méně logickým krokem.

Na tomto focení jsem se domluvila s fotografem Richardem Schneiderem, se kterým jsem dříve neměla možnost pracovat. Domluva proběhla velmi rychle (ostatně, jak také jinak), a sešli jsme se v prostředí brněnské Vaňkovky.

I přesto, že focení proběhlo velmi rychle, (co by také člověk chtěl vymýšlet s jedním modelem), bylo velmi pohodové a vznikly z něj opravdu stylové záběry, které splnily mé očekávání.

Richard je také moc příjemný člověk a šikovný fotograf. Fotky od něj u mě v budoucnu ještě rozhodně uvidíte. :)







Komentáře

  1. Krásné fotky! Moc ti ty šaty sluší!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky