Inspirativní okénko: Styl mýma očima.

Krásné nedělní odpoledne všem!

Dnes jsem se rozhodla napsat tak trochu ilustrativní článek na téma, o kterém jsem psala poměrně nedávno. O tom, jakým způsobem lze pojmout módu a vybudovat si tak zcela osobitý styl.

Jednotlivé koláže, které se v tomto článku vyskytnou jsou má vlastní tvorba, která byla během roku a čtvrt publikována jako součást mých článků na portále Království žen. Ráda bych také upozornila, že se jedná o autorskou tvorbu. Takže - v případě, že budete chtít některou koláž použít pro vlastní účely, bylo by vhodné mi dát vědět předem. 

K tomuto článku jsem se rozhodla přistoupit hlavně proto, že mnoho z vás mi pod posledním článkem na toto téma vyjádřilo podporu. A také snad proto, že to některé z vás inspiruje k vykročení z davu.


Tento outfit byl inspirován barvami roku 2016, kterými byla růžová a modrá. Tak nějak se mi nabízelo celý outfit, který je tvořen převážně růžovou, rozbít modrým psaníčkem. A proč ti jeleni? Nevím - viděla jsem je a naprosto mne uchvátili. A nutno dodat, že outfitu dodávají notnou dávku vtipu.


Toto je, dle mého názoru, zase naprosto dokonalý příklad outfitu pro milovnice minimalismu. Co může být více minimalistické, než spojení bílé, černé a červené? Nehledě na to, že tomuto stylu velmi svědčí geometrie, což je velmi patrné na náušnicích a vzoru na tričku. 

Celkem basic styl na dny, kdy se vám nechce vymýšlet nic speciálního. V zásadě bych asi vyzdvihla, že se v tomto outfitu nevyskytuje tak oblíbená černá, ve které bychom se na ulici mohli doslova utopit. Tmavě modrá, vínová či láhvově zelená tvoří k černé celkem přijatelnou alternativu.


Letos nás ložnicoidní móda ještě neopustí. Tentokrát totiž budeme nosit saténové župánky. Každopádně - pokud je vám tento styl blízký, natáhněte pod tento outfit krémové punčochy a máte model tak...na květen.

Tento model zase svědčí o tom, že bychom se neměli bát kombinovat zdánlivě nekombinovatelné. Řekněte - dali byste k sobě růžovou halenku a zelenou sukni? Nakonec - samy vidíte, že to může fungovat a vypadá to velmi dobře. Boty jsou za mne velmi zajímavá alternativa ke klasice. 

A úplně nakonec jsem se rozhodla pro tuhle divočárnu, na kterou jsem do teď pyšná. Vzorem k vytvoření outfitu mi byly fotky návštěvníků zahraničních Fashion Weeků. Jsem si jistá, že přijít takto oblečená, rozhodně bych zapadla. Důkaz toho, že kombinace nesourodých tvarů, ačkoliv stejné barvy, může být naprosto geniální. Každopádně si dovoluji upozornit, že pokud už si troufnete na něco takto divokého, chce to mít celý model promyšlený do nejmenšího detailu. Jinak to nebude fungovat a to by byla škoda.

I přesto, že mám ještě kvanta nejrůznějších koláží, myslím si, že tento článek je dobrým příkladem toho, o čem jsem psala posledně. Trochu se odvažte, experimentujte a uvidíte, že to bude mnohem zajímavější.

*Většina věcí pochází z H&M, Lindexu, Zootu a podobně. Chcete-li si být však 100% jisté, doporučuji vám projít celou rubriku Móda na KŽ, jelikož pod každou koláží uvádím obchod, ze kterého jsem čerpala. 
*Nejsem velký milovník bílých kalhot, ale k většině zobrazených outfitů se mi bílé kalhoty hodily tak nějak více, než kalhoty jakékoliv jiné barvy.
*Jsem beznadějný milovník vysokých podpatků.

Komentáře

Oblíbené příspěvky