Drobnosti z Action

Když jsem plánovala oslavu narozenin, s paní K. jsme se vydaly do nově otevřeného Action v Brně, který je poblíž Makra. Měla jsem totiž v plánu koupit nějaké drobnosti k jídlu (super jsou mini koláčky s čokoládou a lentilkami a tyčinky ve stejném provedení, to je fakt závislost; případně ještě nejrůznější japonské rýžové krekry a oříšky). A také jsem si vyhlédla pár drobnosti pro synovce k Vánocům. (Prostě jsem neodolala a koupila jsem jim hrad s drakem a dvěma rytíři. Být malá, chtěla bych to taky.)

Rovnou jsem pak vzala i pár dalších věcí, které jsem zrovna z nějakého důvodu potřebovala. (Třeba nové ponožky, které vám tady asi úplně ukazovat nebudu.) A pak věci, které jsem sice úplně nepotřebovala, ale chtěla jsem je. (Adventní kalendář pro sebe, ptačí zob na balkon, díky kterému tu mám hotový bufet sýkorek atd. Budu muset koupit další, protože s tím, co měli ptáčci k dispozici, už docela slušně zatočili.)

Prostě pantofle.

Tohle hodně trenduje ve Francii a v Německu a je to fakt boží věc. Světlo na čidlo, které přilepíte do skříně a začne svítit, když otevřete dveře. Stojí kolem 90,- + baterky. Už se o něj pomalu začínají zajímat i lidé v mém okolí.

Během léta jsem si začala trochu malovat a chyběly mi k tomu nějaké potřeby.

Bude mi docházet leštěnka a taková, která voní po rozmarýnu a zázvoru, vypadá dobře.

K laku asi nemusím nic dodávat. Každopádně, věc proti mlžení brýlí v zimě => neocenitelná.

V týdnu jsem zrovna byla na dentální hygieně a pokaždé slýchám, jak si čistím zuby téměř perfektně a není u mě moc co řešit. Tak je potřeba doplnit zásoby, aby tomu tak bylo i nadále.

Docela fajn difuzér do předsíně.

Oboje zatím čeká na použití, už to ale nebude dlouho trvat a oba kusy přijdou na řadu. (Čtěte jako: Oboje mi začíná docházet.)


Ještě jsem si teď, na úplném konci článku, vzpomněla na to, že jsem nezvěčnila velkou sadu průhledných a černých gumiček, které mi akutně chyběly. (Protože s nimi jdou dělat bezva záplety a nejsou prakticky vidět.) V balení jich je asi 600, takže chvíli vydrží. To by taky mohl někdo z mých pravidelných i nepravidelných čtenářů potřebovat.

Chodíte do Action? A pokud jo, co je váš nejoblíbenější produkt?



Komentáře

Oblíbené příspěvky