Hvězda

S novým měsícem tu máme po delší době příspěvek z nedávného focení, které jsem se rozhodla pojmout trochu jiným způsobem. Věděla jsem, že zcela určitě půjde o focení portrétu s hvězdičkami, které jsem nedávno objevila po stěhování, a které jsem využila při focení nových krystalových Schminka mýdel na sociální sítě.

Jelikož mám doma hodně zlatých očních stínů a i nějaké ty rozjasňovače, logicky mi přišlo na mysl focení inspirované hvězdami. (Ne těmi živými, ale těmi, které vídáme večer na obloze.) Pro tenhle nápad jsem oslovila Jaroslava Dvorníka, se kterým jsem začala spolupracovat během minulého roku, a který souhlasil, že by chtěl v rámci své foto tvorby zkusit něco nového.

Tohle focení bylo jiné i v tom, že tentokrát jsem sama převzala roli vizážistky. Neměla jsem úplně konkrétní představu toho, co z toho nakonec vyleze, ale nenechala jsem se tím odradit a naplácala jsem na sebe zhruba tři kila třpytek a highlighteru.

Jak to dopadlo? Na to se můžete podívat níže.




Foto a úprava: https://jaroslavdvornik.cz/

Komentáře

Oblíbené příspěvky