Až na pánvičku: Znovu a lépe

Na tomto blogu jsem se už v minulosti několikrát věnovala něčemu, čemu se v zahraničí říká "project pan". Ve své podstatě jde o projekt, v jehož průběhu se vlastníci kosmetiky napříč zeměkoulí snaží kompletně spotřebovat vybrané kosmetické produkty. (A pokud to nejde, tak se do nich alespoň snaží udělat dostatečný počet děr, díky kterým by šlo vidět až spodní stříbrnou pánvičku

.)

Pokud sem chodíte pravidelně, víte, že jsem takhle celkem zatočila s MUR paletou FORTUNE FAVOURS THE BRAVE, která byla moje oblíbená, ale po několika letech už jsem naznala, že musí jít z mého kufříku s kosmetikou pryč. (Bilance byla kolem 8 pánviček, což mi přišlo velmi slušné.)

Asi nikoho nepřekvapí, že jakmile už člověk na tuto vlnu najede, jen tak ho to s největší pravděpodobností nepustí. Proto jsem se pustila do aktivního spotřebovávání dalších kosmetických produktů.

 
Začít můžeme něčím, co se málokterému "panerovi" podaří. Zvládla jsem udělat díru do svého MUR rozjasňovače. (Jo, trvalo to pár let, ještě tam hodně produktu zbývá, zvlášť ve druhé pánvičce, ale není to nádhera? V této fázi navíc nepřestávám a hodlám spotřebovávat dál.)


Dalším pánvičkovým přírůstkem je tenhle pudr od ELLIE, ve kterém se díra ukázala poměrně dost brzy. To ale bývá u pudrů relativně běžné, takže nejde o nic extra zvláštního. (Pudrů už jsem v průběhu svého života spotřebovala spoustu. Řadu z nich do úplného konce. Jen jsem v té době netušila, že něco jako project pan existuje, takže jsem to nijak nedokumentovala.)


Na co jsem v téhle chvíli vážně pyšná jsou tyhle tři pánvičky v MUR paletě. (Zvlášť v té hnědé vzadu je fakt obrovská díra.) Stejně jako v případě předešlé palety se krásně ukazuje, že pořád dokola sahám po hnědých a třpytivých světlých stínech. Snažím se ale tohohle zvyku zbavit a čas od času sáhnu po oranžové a nově po šedofialové, která mi v tuhle chvíli ladí s lakem na nehty. Stejně jako u předchozí palety se budu snažit odkrýt i jinak barevné pánvičky, tak uvidíme, jestli se mi to povede. (Co vám ale můžu říct je to, že jakmile začnete do něčeho dělat díru, každá nová do něčeho jiného se vám dělá mnohem snáz.)



Na co jsem poměrně dost hrdá je i tohle. Asi poprvé v životě se mi podařilo dostat skoro na konec nějakého produktu na rty. (Když teď nepočítám klasické balzámy, které taktéž spotřebovávám celkem pravidelně.) Rozhodně to ale není tak jednoduché, jako spotřebovávání očních stínů. (Nejsem moc lesková, takže na použití tohohle balzámku musím přes den cíleně myslet.)

Také se snažíte dostat ze své kosmetiky maximum?

Komentáře

  1. Já bych se chtěla naučit líčit - stíny i rozjasňovače :-) Ono to asi není nic těžkého, ale stejně se toho bojím a moc to neovládám :-D Ale co používám hodně, tak to jsou produkty na rty. Lesky a především rtěnky, které mi opravdu ubývají :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky