Catherine testuje: Renovality konjakové houby

Asi tomu nebudete věřit, ale nafocení fotek a napsání tohoto článku od sebe dělí (těžko uvěřitelných) několik měsíců. Co si totiž budeme povídat. Renovality stále vykopává nějaké zajímavé novinky, doma se mi hromadí spousta věcí k testování/spotřebování a mám jenom dvě ruce. Dnes ale konečně nadešel den D.


Kdo sleduje Renovality na sociálních sítích, ten ví, že minulý rok přišli s vlastními konjakovými houbičkami na tvář. Abych řekla pravdu, byla jsem k nim docela skeptická. Vím, že jde v poslední době o velký trend, ale neuměla jsem si představit, jestli pro něco takového najdu nějaké využití. (A jestli to člověk jako já vůbec dokáže přijatelně ocenit.)

Z toho důvodu jsem jejich testování delší dobu odkládala. Dokonce jsem si pohrávala s myšlenkou, že tu s bambusovým uhlím daruju své sestře a já si nechám jen tu se zeleným čajem.



Nakonec jsem to prubla a nejprve jsem sáhla po té zelené. Při prvním použití jsem byla trochu na rozpacích, protože z tvrdé houbičky se najednou stala hodně měkká houba. Umývání obličeje je s ní ale překvapivě příjemné. (To samé pochopitelně platí i o té černé.)

Houbičky jsem používala dvakrát denně, což asi významně ovlivnilo délku jejich životnosti. Po nějaké době jsem si totiž všimla, že mám na houbičkách (a hlavně na té zelené) takové zvláštně ohoblované fleky, což mně motivovalo k tomu, abych houbičku vyměnila za druhou. (Podotýkám, že jsem houbu vždycky použila na už odlíčenou pleť.) 

Pleť se mi zdála být hladší, ale nemůžu říct, že bych na sobě zaznamenala nějaký menší výskyt akné, nebo lesku. (S tímhle totiž primárně problém nemívám.) Umím si ale představit, že ženám, které mají mastnou a problematickou pleť, by mohly tyto konjakové houbičky vyhovovat.

Co mi u obou houbiček nevyhovovalo bylo skladování. Když už je jednou máte venku, nemůžete je jen tak někde položit. (Alespoň z mého pohledu to není úplně hygienické.) Z toho důvodu bych ocenila, kdyby Renovality přišlo s nějakou krabičkou, nebo obalem, do kterého by se mohla houbička zavřít, a ve kterém by mohla po použití i uschnout.)


Komentáře

Oblíbené příspěvky