Úlovky ze sekáče

Byl pozdní večer, první máj, večerní máj byl lásky čas...

Ale teď vážně.

Po nějaké době se opět hlásím, tentokrát s úlovky, které se mi podařilo nedávno ukořistit v jednom z online second handů. (No, nedávno...pokud vám něco rozhodně nedoporučuji, tak si objedávnat dopravu čehokoliv přes Penguin box. To byste na to totiž mohli stejně jako já čekat dva týdny.)

Cílem mé mise byly v této chvíli sukně, protože ačkoliv jich pár mám, že by to byla nějaká velká sbírka, to říct teda nemůžu. A u toho jsem klasicky hledala i něco zajímavého, co by šlo použít třeba během focení. (Věčné dilema, jak mít na fotkách pokaždé něco jiného.) Co z toho nakonec vzešlo?



Pokud si něco okamžitě získalo mou pozornost, tak to byla tahle sukně z Vero Moda. Nevím proč, že ale tahle žlutá v posledních dvou letech nadměrně přitahuje moji pozornost. (Vážně, dřív jsem ji absolutně neregistrovala, ani nenosila.) Přišla mi zajímavá i tím, že má na sobě celkem decentní kytičkový vzor. I když je kratší, není to AŽ MOC. (Což ženy ve věku 25+ určitě ocení.) Myslím, že to byl dobrý kup a těším se, až ji začnu nosit.



Domnívám se, že u téhle sukně okamžitě pochopíte, proč jsem ji přihodila do košíku. Jde o kousek z produkce Reserved, který má na sobě krásnou paličkovanou krajku. Ačkoliv je tahle sukně vážně pěkná, svou délkou se řadí do kategorie AŽ MOC. Nechám si ji, ale asi se s ní budu muset trochu sžít. :) (Podobný typ sukně jsem měla naposledy na sobě tak před 6-7 lety. Nevím proč, ale přijde mi, že kratší sukně nad kolena se víc hodí k mladším ženám.)



U téhle blůzky Tokyo Fashion asi taky hned pochopíte, o co jde. Jako občasná vyznavačka nošení retra jsem zavětřila příležitost, která spočívá v nošení mintově šedo/zelené halenky s límečkem a světle růžové midi sukně. Asi to nezůstane jen u toho, ale bude to taková pastelová bomba. (Omlouvám se za zmuchlání, foceno krátce po vybalení.)


Posledním kusem, který jsem si objednala, byly tyhle kalhoty neznámé značky, které mají můj asi vůbec nejoblíbenější styl. Kdysi jsem kalhoty s takhle výrazným prošíváním na kolenou měla (nebudu teď asi úplně přesná, ale myslím, že to bylo v době, kdy mi bylo 16). A naprosto jsem je milovala. (Když jsem je musela kvůli úplnému obnošení vyhodit, byla jsem z toho vážně nešťastná.) Od té doby jsem nikde nic podobného neviděla, ale evidentně se tenhle trend zase vrací do módy. (My tomu doma s mámou říkaly motorkářsky prošívané kalhoty. Jestli to má nějaký oficiální název, nemám absolutně tušení.)

Tyhle kalhoty se skvěle hodí jak k něčemu neformálnímu, tak třeba k saku s vyhrnutými rukávy. Jelikož jsem nedávno ve swapu ulovila krásný zapínací svetřík s flitry, myslím, že vítěz v klání o nejoblíbenější kombinaci je už dávno jasný.

Nakupovaly jste v poslední době v second handu, nebo nic z nabízeného neupoutalo vaši pozornost?



Komentáře

  1. Já chodím nejčastěji pokukovat po hadřících na Vinted. Vždycky mi tam padnou do oka nějaké šaty. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky