Catherine testuje: Tekuté hedvábí na vlasy

Dnes pro vás mám jednu kratší, ale velmi zajímavou recenzi. Opět jde o přípravek na vlasy, ale tentokrát je to něco celkem extra. Řeč totiž bude o tekutém hedvábí.


Před pár týdny jsem se byla nechat ostříhat. Součástí péče bylo i mytí vlasů, v průběhu kterého kadeřnice použila regenerační přípravky. Po vysušení pak byly moje vlasy dokonale lesklé a hladké. Vím, kadeřníci mají přístup k jiným věcem, než obyčejní smrtelníci. (I když, v dnešní době ne nutně.) Na druhou stranu mi to nedalo a začala jsem se pídit po tom, kvůli čemu by moje vlasy mohly vypadat tak dobře. Netrvalo to dlouho a nějak jsem se dopracovala k tomu, že pravděpodobně použila přípravky s tekutým hedvábím. (A nebyla bych to já, abych se nějaký z těch dostupných nepokusila vyzkoušet.)

Po krátké chvíli jsem našla CHI, Silk Infusion. Rozklikla jsem recenze a vzhledem k tomu, že byly extrémně pozitivní jsem se rozhodla, že bych to měla asi vyzkoušet. Dvě lahvičky po 15 ml mě ve slevě vyšly asi na 70,-. (Normálně stojí jedna skoro 100,-.)


Hned, jak mi objednávka přišla, jsem se rozhodla to vyzkoušet. I když je lahvička fakt malá, při úpravě vlasů potřebujete jen velmi malé množství přípravku. (A když říkám že velmi malé, tak tím mám na mysli hodně, hodně malé množství.) Instrukce praví, že sérum by se mělo používat na suché vlasy, ale mám dobrou zkušenost i při použití krátce po umytí.


Co se týká účinků, tekuté hedvábí má pronikat hluboko do vlasu, kde dovede opravit jeho poškozenou strukturu. Díky tomu jsou vlasy pevnější, lesklejší a dobře se s nimi pracuje. A já musím souhlasit. Zatím jsem tohle sérum použila několikrát a výsledek byl fajn. Dokonce ani vlasy nenechává mastné, což by mohla být pro někoho překážka.

Zatím tohle sérum nepoužívám dost dlouho na to, abych mohla říct, jestli se po nějaké době od začátku používání zlepší jejich kvalita. Jelikož to ale všichni říkají, myslím, že je jen otázkou času, kdy se o tom přesvědčím na vlastní kůži. 

Také jste něco podobného zkoušely, nebo zůstáváte u ověřené klasiky?


Komentáře

  1. Wow, o tomto som ešte nepočula, ale vyzerá to zaujímavo. Ja mám momentálne extrémny problém s kvalitou vlasou (vraj to má veľa ľudí po korone), tak možno vyskúšam aj to.
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky