Zachraň produkt sdílením

Téma dnešního článku vyplynulo naprosto přirozeně. Takže přímo navazuje na článek, který vyšel jako poslední, ve kterém jsem mluvila o tom, jak se snažím dostat na pánvičku co nejvíce stínům z jedné palety. (Aktuální bilance je 9 pánviček ze 30, což je skoro třetina. A to není vůbec špatné. Do prosince bych chtěla ještě alespoň jednu nebo dvě. Podle situace možná prodloužím svoji snahu do ledna, nebo do února. Ale pak ta paleta vážně musí jít.)

Tentokrát bych chtěla něco napsat o sdílení produktů, u kterých víte, že je nezvládnete využít. Děje se to i mně, takže nejde o nic úplně nového. (Obvykle kosmetiku rozdávám po rodině a kamarádkách.) Tentokrát se do toho ale zapojila i jedna osoba mimo mé nejbližší okolí, konkrétně blogerka Mirusha Beautymostly. 


Kontaktovala mě kvůli tomu, že mi vyhovoval jeden krém, který ona nedovede spotřebovat. Takže mi nabídla, že mi ho netknutý pošle v balíčku přes kurýra. Já věděla, že pro něj využití najdu, protože jsem se o něm bavila při poslední návštěvě se sestrou, která měla zájem něco od té konkrétní značky vyzkoušet. 

Také jsem Mirce řekla, že pokud u sebe najde víc věcí, o kterých ví, že jí budou jenom ležet v šuplíku, klidně je může do balíčku přihodit taky a já už se postarám o to, aby je někdo spotřeboval/vynosil. (Co všechno v balíku bylo si můžete prohlédnout výše.)

I když to na první pohled vypadá, že je toho hodně, pravdou je, že všechny kousky už mají nasmlouvaný domov. Moje sestra si kromě krému vezme ještě bylinný očistný gel na ruce od POETIKO. Také se podívá na tu LAVERA rtěnku. 

Pro mámu mám zase nachystaný ESSENCE lak na nehty, který by jí mohl pomoci s tím, že se ty její neustále lámou. A také najde využití pro bázi pod make-up od ART DECO. (Což je naše oblíbená značka.) Pokud se navíc sestře nebude líbit rtěnka, slíbila jsem jí, že ji donesu jí. 



Já pak zkusím najít místo ve svém kosmetickém kufru pro lak na nehty od GABRIELLA SALVETE v odstínu Powder Blue (což je barva, kterou bych si normálně nevybrala, takže to bude takový trochu experiment), pro vinylový lesk na rty od SEPHORA a kapičkový bronzový rozjasňovač od MARY KAY. (Ten jediný mi dělá trochu vrásky, ale na focení nebo na oči to asi půjde.) 

Samozřejmě, není možné takto posílat do světa všechno. Například už hodně vypoužívané nebo nějak kontaminované kusy kosmetiky. Pokud je ale něco úplně nové, nebo sotva použité (v podstatě jde tedy o úplně nový produkt), případně daná věc nebyla v přímém kontaktu s vašima rukama (viz gel na ruce), určitě je fajn poslat to dál. Je to totiž mnohonásobně lepší, než když by tohle všechno čekalo na použití a do té doby to prošlo expirací, nebo se to pokazilo. O tom, že by to bylo zbytečné plýtvání ani nemluvě. 

Aby to mohlo fungovat, vždy se lidí ptejte, jestli je pro ně v pohodě, aby od vás dostali už použitý, nebo vyzkoušený výrobek. Ne každému to vyhovuje, jiný s tím zase nemá nejmenší problém. 

Jak to máte vy? Snažíte se tímto způsobem zachraňovat kosmetiku, o které víte, že pro ni nedovedete najít využití?

Komentáře

Oblíbené příspěvky