Brno ve vánočním svetru

Dnešní příspěvek chci věnovat focení, které jsem realizovala v průběhu tohoto víkendu. Bylo totiž v mnoha ohledech celkem unikátní. Nejen, že jsem si vzala na sebe jeden ze svých posledních úlovků ze second handu (ano, správně, ten vánoční svetr, který je původně z H&M L.O.G.G.), ale taky kvůli tomu, že tahle série byla nafocená mobilem.

A to pořád není úplně všechno, kvůli čemu bylo tohle focení zvláštní. :) Nedělal ho žádný fotograf. Domluvila jsem se s jinou modelkou, která chtěla nafotit fotky na svůj Instagram. Každá jsme si vymyslela svůj outfit a s ním jsme pak vyrazily do blízkého okolo Galerie Vaňkovka.

Abych řekla pravdu, neměla jsem od toho velká očekávání. Nakonec se to ale povedlo. Navíc, je fakt zajímavé vidět, jak každá modelka pózuje úplně jinak. Vzájemně jsme si komentovaly své nápady tak, abychom z téhle rychlé akce vytěžily maximum. 

Asi nikoho nepřekvapí, že než abych vymýšlela nějaké módní výstřelky, držela jsem se osvědčené zimní klasiky. Červený svetr v kombinaci se světle modrými jeansy se ukázal jako dobrá volba, protože zaznamenané fotky potřebovaly jen minimální úpravy. (V podstatě prošel úpravou jen kontrast s expozicí, teplotou a ostrostí. Někde byl i malý ořez, ale jinak to bylo v podstatě hotové.) Navíc, máme konec listopadu, takže hodně lidí už vytahuje svetry a připravuje se na Vánoce. 

V tomto ohledu už mám taky skoro hotovo. Stačí jen upéct cukroví a zabalit dárky. :)

*Mimochodem, ano, možná budete v šoku, ale v reálném životě nosím brýle. 









Komentáře

Oblíbené příspěvky