Květnové nákupy: Má léta u Diora a ultrazvuková špachtle

Dnešní den se přímo nabízí k tomu, abych napsala (alespoň krátký) článek o nejvýznamnějších novinkách tohoto měsíce. Nejen kvůli tomu, že jsem všechny nákupy absolvovala dneska. Ale také kvůli tomu, že jsem si udělala trochu neplánovaně volno v programu. (Včera jsem byla po půldenním hlídání synovce jako mrtvola. Takže práce se přesouvá až na zítra a dnes si ordinuji klid.)

Zatímco do knihy jsem se zatím nepustila, první domácí ošetření ultrazvukovou špachtlí už mám úspěšně za sebou.



Začněme Diorem. Ačkoliv to není můj nejoblíbenější módní návrhář (na celé čáře to z mého pohledu vyhrává rebelka Chanel), zajímá mě jeho příběh. Oproti řadě jiných se totiž Dior proslavil až v pokročilejším věku. (Nechci kecat, ale tuším, že mu bylo okolo 40 let.) Takže i my ostatní, kteří jsme ve 25 letech nepřišli na nic světoborného, můžeme vidět naději v tom, že nikdy není pozdě na to zabodovat. Jakmile dočtu Stockholm: Recept na vraždu, hned se na to vrhnu.




Prvotním cílem mého nákupu ale nebyla kniha. Ráno jsem si objednala ultrazvukovou špachtli. O ní jsem meditovala asi týden. A čím dál víc jsem o ní přemýšlela, tím víc jsem byla odhodlaná si ji koupit. Dříve jsem ošetření ultrazvukem podstoupila u své kamarádky Katky Kozarové v salonu. A byla jsem moc spokojená. V době covidu a kvůli stále panujícím restrikcím se ale nedá stále nikde moc chodit. (Dělat si test jen proto abych někam mohla úplně neuznávám jako návrat k normálu.) 

A taky, co si budeme povídat. Letos už mi bude 28 a moje pokožka si začne celkem brzy žádat extra pozornost. Samozřejmě, na trhu existují i galvanické žehličky (kdysi jsme ji měli doma, nebyla špatná, ale úplně nic extra) a FOREO udělátka. Ale ultrazvuk se mi po předešlých zkušenostech jevil jako nejlepší řešení. (Samozřejmě, je potřeba s ním pracovat opatrně. Jeho použití má navíc určitá omezení. Nemohou ho například používat lidé, kteří mají kardiostimulátor. Většinou stačí před nákupem nahlédnout do produktového listu.) 

Před dokončením nákupu jsem se taky stavila v nové brněnské prodejně RYOR, která má v prodeji profesionální skin care pod tyto druhy přístrojů. Za cca 150,- jsem si tedy koupila obrovskou tubu vodivého gelu pod ultrazvukovou špachtli. (Ještě pak mají sadu pod galvanickou žehličku.) 

Doma jsem si pořádně pročetla návod, který jsem měla otevřený i ve chvíli, kdy jsem přistoupila k samotnému ošetření. Kůže musí být dokonale čistá. Proto jsem se ani nemalovala a jen jsem čistícím gelem smyla olej, který jsem aplikovala na tvář krátce po probuzení. Na kůži jsem nanesla tenkou vrstvu gelu a podle manuálu jsem jemně (ale plynule) jezdila po tváři ve vyznačených směrech. Podle potřeby jsem ještě přidala trochu vodivého gelu. Například na nos. Nakonec jsem vyčistila špachtli (která měla hrot plný nečistot a gelu), umyla si obličej a znovu jsem na něj aplikovala olej.

Abych řekla pravdu, některá více zatvrzelá místa jsem (zatím) nedokázala odstranit. Kůže je ale po ošetření na většině míst opravdu jasnější a hladší. Umím si představit, že při používání dvakrát za měsíc bude výsledek naprosto optimální. Zatím ale nebudu předbíhat.

Udělali jste si v květnu něčím radost vy?

Komentáře

  1. O špachtličce už delší dobu sním, tak se na tuhle hned mrknu! A jinak knížky o módních návrhářích jsou snad ty nejlepší, co existují! Miluju!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky