Catherine testuje: Tělová séra od Renovality

Po delší odmlce se vám hlásím s novou recenzí. Tentokrát jde o sérii tělových sér od Renovality, které pocházejí z nové Crystal Series kolekce. (Která je podle mého názoru mimořádně povedená.) Tentokrát mi v balíčku přišla hned čtyři séra s vůní klementinky, skořice, verbeny a bergamotu. K tomu byly ještě super měkké pratelné odličovací tamponky v jumbo balení a nádherný náramek.



Abych řekla úplnou pravdu, o tuhle zásilku jsem se rozdělila se ségrou. (Znáte to. Válí se mi tu milion dalších věcí, které čekají na to, až na ně přijde řada.) Vlastnosti všech sér jsou si ale hodně podobné. Takže jim lze připsat úplně stejné účinky jako mají ty, které jsem si nechala. (Verbena a bergamot.)




Hned na první pohled vás zaujme krásný minimalistický obal. Na jeho dně je navíc několik opravdových krystalů. (Pokud se nepletu, jde o české granáty.) Což je super, protože po spotřebování sér je lze vyndat a schovat. Já docela uvažuji o tom, že bych je použila jako základ pro nějaký šperk. Zatím ale nemám v hlavě nic konkrétního. (Jen mi prostě přijde škoda je nechat jen tak ležet ladem.)

Naprosto úchvatné jsou i vůně. (Ségra mi dokonce referovala, že podle manžela má vonět každý večer jako klementinka.) Oleje mají pumpičku, takže se dobře dávkují a nikde nelítají. (Což se občas děje u klasických odličovacích olejů jiných značek.) Sérum se na těle dobře roztírá a celkem dlouho voní. Obvykle si ho aplikuji na tělo před spaním, nebo po sprše a nikdy jsem jako bonus nezaregistrovala, že bych měla zamaštěné pyžamo. 


Sestře jsem věnovala i pratelné odličovací tampony v mega balení. (Je jich 16.) Samozřejmě jsem si je ale před vysláním z domu důkladně prohlédla. A ze svého úhlu pohledu je hodnotím velice kladně. Jsou velké a velmi, velmi jemné. Oproti pratelným odličovacím tamponům, které mám doma, mi přijdou mnohem kvalitněji zpracované. Ségra si navíc nestěžovala, takže předpokládám, že i ona je s jejich výkonem spokojená. 

Za sebe musím říct, že nová Crystal Series řada se Renovality fakt povedla. (Tohle už je druhá.) Vzhledem k tomu, že je výkonem i na pohled hodně luxusní, budu doufat v to, že se nějakého jejího pokračování dočkáme i v budoucnu. Byla by totiž obrovská škoda, kdyby ne.

Komentáře

Oblíbené příspěvky