Noir z centra Brna

Po dlouhé době sem hodlám přispět výsledky z focení. Ne, že bych se mu teď vůbec nevěnovala, ale řekněme si upřímně, že nějaké zrealizovat je v současné situaci mnohem složitější. 

Dnes pro vás mám nachystané snímky, které jsem během víkendu pořídila s fotografkou, která si na Instagramu říká Studio ADE. Původně jsme se spojily kvůli tomu, že má v plánu rozjet poměrně zajímavý a u nás neobvyklý projekt, který se bude týkat feminismu, méně známých umělců a menšin. Ačkoliv jsme se úplně nedomluvily kvůli mému časovému vytížení na spolupráci, předala jsem pár tipů, jak začít a jak to lze pojmout, tak, aby to fungovalo a hned na startu nemusela řešit zapeklité otázky, na které není jednoduché najít odpověď. 

U toho jsme si daly kávu a zmrzlinu a prošly jsme se po historickém centru Brna. Nejprve jsme zamířily na Zelný trh. Následně pak na Denisovy sady a na Petrov. Tam jsme udělaly pár snímků, obdivovaly jsme architekturu a poté jsme se vydaly do Otevřené zahrady. Byla to tedy velmi příjemná procházka. Až tedy na ten příšerný výšlap do kopce pod Špilberkem, přes který jsme si chtěly zkrátit cestu zase zpátky do centra. 

Z fotek, které mi přišly, jsem nadšená. Ani jedna není barevná, ale na tento styl se Studio ADE dlouhodobě specializuje. Také hodně pracuje se světlem a stínem a s různými texturami a zajímavým pozadím. Tímto děkuji za spolupráci a budu držet palce, ať nový projekt šlape jako hodinky.










Komentáře

Oblíbené příspěvky