Catherine testuje: Kosmetika z Polska a Jižní Koreje

Tak! Konečně na to došlo. Spotřebovala jsem zbytek Balea dvoufázového odličovače a mohla jsem otevřít micelární vodu od polské kosmetiky Polka. Což bylo přesně to, co jsem potřebovala k tomu, abych mohla začít se sepisováním tohoto článku. 

I když mám kosmetiku ráda, hodně přemýšlím nad každým nákupem. Tentokrát jsem ale neodolala a rozhodla jsem se, že zkusím kosmetiku z Jižní Koreje, o které všichni říkají, že dalece předčí tu, na kterou jsme zvyklí. A protože jsem nakupovala na zahraničním obchodě (ale v rámci EU), přihodila jsem do košíku ještě dva kousky kosmetiky z Polska. Tentokrát ale nešlo o žádnou Bielendu, Wibo nebo Eveline Cosmetics. Svými obaly a popisem mě nejvíc zaujala kosmetika Polka. A jak to dopadlo?


Jak můžete vidět, vsadila jsem na několik pleťových masek a na jednu micelární vodu. S tím, že poměr Polsko vs. Korea je 2:4. Pokud proti tomu nic nemáte, začala bych s popisem toho, čeho je víc.

Jako první jsem vyzkoušela perlovou pláténkovou masku od korejské značky Ekél. A byla jsem s ní velmi spokojená. I když mě vyšla na nějakých 20 korun. Hned na úvod mě pobavilo, že asi nemám úplně typicky malý nos. Ale to nevadí. I tak si myslím, že maska velikostně seděla lépe než ty, které se prodávají u nás. Maska měla velmi příjemnou vůni a bylo v ní tak akorát séra. Po sundání jsem měla kůži viditelně hladší a projasněnější. Ze všech masek jsem z ní byla spokojená nejvíc.


Další maskou, která byla na řadě, byla ta od Holika Holika se zeleným čajem. Tuhle značku znám, protože jsem si od ní kdysi kupovala cukrový peeling na nos. A přirozeně mě zajímalo, zda mi bude vyhovovat i nějaká jiná forma skin care. No...upřímně. Ačkoliv to nebyl úplný průšvih, rozhodně jsem po jejím použití nevnímala tak viditelné rozdíly jako u masky od Ekél. A to i přesto, že byla o 10-20 korun dražší. (Už si to přesně nepamatuju, protože tenhle nákup jsem dělala někdy na konci ledna.) Za sebe tedy říkám, ať od ní nečekáte nic extra.

Nakonec mě zaujaly (hlavně svým obalem) masky od Eunyul. Jedna byla s medem a druhá s avokádem. Stejně, jako v případě masky od Ekél byly obě napuštěné sérem tak akorát na to, aby se dobře vstřebalo, ale zároveň nezůstávaly zbytky. Mezi působením jedné a druhé jsem ale neviděla žádný větší rozdíl. Pokožka byla hezky projasněná a vláčná. Ale pořád to nebylo takové WOW, jako Ekél maska. :) (Nedá se nic dělat. Budu asi muset časem objednat další masky od téhle značky. Abych zjistila, jestli je to jen náhoda, nebo je v tom vážně něco víc.)



Poslední dva kousky jsou maska a micelární voda od značky Polka. Jak můžete vidět, obojí je z řady len. (Ještě mají řadu s jantarem, mědí, sírou a ovesnými vločkami.) Nevím, jestli jsem to pochopila úplně správně, ale z oficiálního polského webu plyne, že jde o značku, která je šetrná k životnímu prostředí a ingredience k výrobě získává jen od lokálních dodavatelů. Jak navíc vidíte, má úplně úchvatné obaly.

Polka maska byla oproti ostatním jediná, která měla krémovou konzistenci. Možná trochu old school řešení, ale můžete si tak celkem snadno určovat, kam jí dáte víc a kam méně. Maska nedráždí pleť a snadno se roztírá. (I umývá. Což může být u některých jiných masek trochu problém.) Kůže po ní vypadala hezky a zdravě. 

Nejvíc jsem ale byla zvědavá na micelární vodu, kterou jsem si pořídila za účelem kompletního odlíčení make-upu. A musím říct, že (až na vůni, která je divně žvýkačková) mě mile překvapila. V první řadě dokáže velmi snadno odlíčit celou tvář, včetně očí. Bez toho, aniž by štípala, nebo aby bylo potřeba si dřít tamponem řasenku. Navíc ani trochu nedráždí a ani neucpává póry. (To bych od ní ani nečekala, ale z mého pohledu je počáteční nedůvěra v některých případech více než opodstatněná.) V nabídce Polky jsou i krémy. Budu proto uvažovat o tom, zda si za nějaký neobjednám na zkoušku. Jen tak pro představu, zda to, co se k nám normálně nedostane, není v něčem lepší. (Upřímně. Málokterý pleťový krém mi vyhovuje tak, jako pleťové oleje od Renovality, které to vždycky vyhrají na plné čáře.)

Také jste zkoušely nějakou kosmetiku, která se u nás neprodává, nebo je jen velmi těžko dostupná? 


Komentáře

  1. Taky ten zkouším korejskou kosmetiku a hodně mě překvapila. Článek na mém blogu když tak :)
    Hezký článek. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Popravdě jsem dost konzerva, kupuju si většinou značky, které jsou dostupné jak v Česku, tak v Německu. Ale možná je tenhle trh dost podobný. :D
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto značku vůbec neznám, ale mají hezké obaly a určitě bych si zamilovala ty masky, na ty já jsem ujetá 😁

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky