Novinky a nákupy: Boty a limitovaná paleta od Essence

V předchozích několika týdnech jsem se s nakupováním celkem držela. A mělo to své objektivní důvody. Oblečení na doma jsem si už pořídila v lednu. Kosmetiky mám aktuálně dost, včetně té dekorativní (o čemž jsem psala v jednom z posledních článků). Ovšem, v čem jsem lajdák jsou boty. Mám sice několik párů s podpatky na focení, ale jinak jsem spíš minimalista. Jedny tenisky, jedny boty do terénu, jedny podzimní kozačky, jedny zimní boty a hotovo. Takže jsem se nechala přemluvit mámou a objednala jsem si je z nějakého polského e-shopu, se kterým byla spokojená. O tom ale až posléze.






Začneme tím, o čem jsem mluvila ve svém posledním článku o kosmetice, ve kterém jsem se zmiňovala o tom, že jsem si koupila jednu (a aktuálně definitivně poslední) paletu očních stínů. Protože je naprosto diametrálně odlišná od těch, které už doma mám. Jde o paletku Essence z (myslím, že poslední) limitované edice, která nese jméno My Power is Water. 

Ve srovnání s ostatními se mi líbí, že není úplně neutrální. Je v ní i fialová a několik odstínů modré. Plus teda pár hnědých a nude stínů, které z ní dělají dobrou paletku na cesty. Byla jsem hodně zvědavá, jak na tom bude po stránce kvality. Ačkoliv jsem žádnou jinou Essence limitku neměla, vím, že tyhle palety mají výrazně lepší hodnocení než ty, co značka produkuje obvykle.

A myslím, že se to potvrzuje i v tomhle případě. Všechny stíny se mi zdají (na tu cenu) velmi slušně pigmentované. (Takže těm matným odpustím i jejich znatelnější prášivost.) Velkým plusem je taky to, že na víčku jde celkem jasně rozpoznat, který stín byl použit. (Někdy se stává, že barvy na oku vypadají veskrze stejně.) Výdrž je průměrná, po nějaké době se stíny začínají na víčku slévat do vrásek, ale primer by měl umět jejich výdrž prodloužit.



Podložky se stále ještě drží zlaté glittery, které mi v prosinci opadaly z dekorací na adventní věnec. 


Nyní se dostáváme k těm botám, o kterých jsem mluvila hned v úvodu. Nákup bot mě ani trochu nebaví. Kdybych mohla, vybírala bych si výhradně hadrové tenisky, nebo boty na jehlách, které vypadají na první pohled hezky, ale nejsou na žádné velké chození. Také jsem poměrně nedůvěřivý člověk, který navíc spoustu věcí plánuje dost detailně a dopředu. 

Takže máminu informaci o tom, že narazila na nějaký polský e-shop s levnýma botama jsem sice zaregistrovala, ale nevěnovala jsem jí nějak velkou pozornost. V popisu své práce mám zkoumání různých podvodných e-shopů, nebo nekalých praktik některých prodejců, takže jsem čekala, jak proběhne její první objednávka. Když jsem doručené boty viděla osobně (u čehož mě mile překvapilo, že vypadaly jako na obrázku) a prozkoumala jejich kvalitu (která sice není nic až tak extra, ale na jednu, nebo dvě sezóny to bohatě stačí), řekla jsem si, že se teda taky podívám.

Hned na první pohled mě zaujaly ty růžové slip on boty, které jsou absolutně mimo moji komfortní zónu. :) Ale hrozně se mi líbily, protože se budou hodit k mému světle růžovému svetru, nebo ke každému jednoduššímu outfitu. Dál mi do košíku spadly černé baleríny (které budou před nošením vyžadovat patěnku, protože jsou maličko větší) a letní sandálky na platformě, které vášnivě miluju už od dětství. (Fakt, neustále jsem je po mámě vyžadovala, když jsem je někde viděla.) Těm udělám ještě jednu extra dírku v řemínku okolo kotníku, protože je mám od přírody celkem úzké a nechci, aby mi na noze boty nějak plandaly.

To je ode mě prozatím všechno. Už mám ale pro vás v zásobě nachystaná další témata, kterým se chci v brzké době věnovat. V závislosti na tom, jak to půjde se příště přihlásím s domácí výrobou koupelové soli/mýdla, s recenzí novinek od Renovality, nebo s recenzí korejské a polské kosmetiky, kterou jsem si nedávno koupila. :) Uvidíme. Korona asi ještě chvíli potrvá, takže času máme dost.

Co jste si v poslední době koupili vy?




Komentáře

  1. Komplet nákup na jarnú sezónu :) Sukňu, nohavice, svetrík... len topánky ostali z minulého roka :) Z kozmetiky krém na opaľovanie lebo som za bez rúška spálila na balkóne:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tá paletka vyzerá veľmi pekne. Tie tiene sú zaujímave a hlavne ten trblietavý vyzerá skvelo. Uh, ja ani neviem čo som si naposledy kúpila. V drogerke som nebola ani nepamätám a online nákupom sa snažím vyhýbať, lebo by to nedopadlo dobre :D

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. Tá paletka má krásne odtiene. Niekedy som mala Essence tiene, ale prestala som ich kupovať kvôli horšej kvalite. No možno sa už zlepšili, neviem :)
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky