Catherine testuje: Voňavý balíček od české kosmetiky Schminka

V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o úžasně voňavý balíček, který mi přišel od české kosmetiky Schminka. Kurýr mi ho dovezl už v únoru, ale protože šlo o obrovskou krabici, do finále se dostávám až teď. Ale to vůbec nevadí, protože vám mám alespoň co předat. :) Chci vás ale upozornit na to, že některé věci by měly být součástí valentýnské edice, takže bych v případě zájmu o nákup na nic dlouho nečekala.



Už z prvních dvou fotek je jasné, že hlavní roli si tentokrát střihly srdíčka a cupcakes do koupele. (Ty jsou zrovna roztomilé, ale správně by neměly vypadat jako jídlo, takže už jsem poslala do Schminky na tuhle problematiku svůj feedback.) Všechny bomby do koupele nádherně voní po květinách a bylinkách a mají velmi pěkný design. Úplně nejvíc se mi líbilo pivoňkové srdce, protože na něm byly jasně patrné třpytky, které po koupání ulpěly na kůži. Ale vzhledem nijak nezaostávají ani ostatní kousky s vůní vavřínu, bylinek a jasmínu. (Pokud se nepletu, některé ze srdcí mělo i vůni heřmánku.)





Žádná z těchto bomb (až na cupcake) vodu nijak výrazně neobarví. Což je pochopitelné, protože každé srdce má velmi světlou/pastelovou barvu. Stojí ale za to už jen kvůli tomu, že nádherně provoní koupelnu.

Bomby vyšumí tak zhruba za 1-2 minuty a nenechávají po sobě zbytky. (Až na cupcake, který dělá kolem vany narůžovělé kolečko.) 



V balíčku koupelových bomb jsem našla i dva balzámy na rty. Ten v oranžovém obalu s bambuckým máslem už jsem měla. (A dokonce už jsem ho stihla i spotřebovat.) A byl úžasný! Myslím, že nebudu přehánět, když řeknu, že je to jeden z nejlepších balzámů, jaké jsem kdy měla. Navíc má krásný obal. Novinkou by měl být podle všeho měsíčkový balzám. Ten jsem zatím nepoužila, protože právě pracuji na balzámu od Kneipp. Ale podle předchozí zkušenosti věřím, že bude o co stát.

Milým bonusem bylo i malé glycerinové mýdlo v pytlíčku s mandalou, kterou má Schminka na všem, i na pytlíkách k bombám. Zatím pro něj hledám využití, takže ani k jeho textuře/mycí schopnosti vám nic dalšího neřeknu. (A možná to tak i zůstane, protože je ve hře varianta, že bude dělat někde okrasu.)

Tímto ještě jednou děkuji Schmince za krásný balíček, který mi udělal v této depresivní době velkou radost. 

Už jste od Schminky něco zkoušely, nebo zatím ještě vyčkáváte a sledujete novinky?

Komentáře

Oblíbené příspěvky