Catherine testuje: Doplněk stravy Acerola Maximal a pleťový olej s retinolem

Máme začátek února a spolu s ním novou recenzi dvou relativně nedávných novinek od mé oblíbené značky Renovality. Jak už víte z minulého roku, začali dělat interiérové vůně a plně se ponořili do vývoje a výroby svých vlastních doplňků stravy, které doplnily jejich (úžasné) pleťové a tělové oleje, séra a peelingy. 

V dnešním článku vám po delším testování přináším recenzi doplňku stravy Acerola Maximal (který je fakt obrovský, je v něm 200 tobolek) a jedno z nejnovějších "sér" - pleťový olej s retinolem. 



Začněmě s pleťovým olejem, který jsem před psaním recenze testovala cca měsíc. Možná chvíli déle. Už od začátku ho používám dvakrát denně. Malé množství vetřu do vyčištěné pleti a nechám ho působit. Oproti jiným ženám na něj nedávám žádný jiný krém, ani olej.

Klasicky jde o olej o objemu 50 ml, který má praktickou pumpičku. Má trochu tmavší žlutou (až možná mírně hnědou) barvu a jeho vůně ve mě od první chvíle evokovala něco mezi červeným vínem a ořechy. 


Kromě squalanu je v tomto oleji výtažek z řasy Salicornia, která má zlepšovat hydrataci. A pak ještě čistý retinol.

Teď přichází otázka na to, v čem je to tak zvláštní. Co já vím, tak hodně žen říká, že si jejich pleť musí na retinol zvykat a musí dávat hodně pozor na množství. Protože cítí, že se po něm loupou. No...čekala jsem, že to bude i můj případ, ale po začátku používání jsem vůbec nezaznamenala, že by moje kůže vykazovala nějaké změny oproti normálu. Takže jsem ho začala aplikovat v plné míře prakticky okamžitě od chvíle, kdy se mi dostal do ruky. Je ale pravda, že je to hrozně individuální. Pokud s tím nemáte zkušenost, raději začněte pomalu a až uvidíte, že je to v pohodě, tak přidejte.

Já už od začátku používání vidím, že mám mnohem projasněnější pleť. A to i třeba během dne, kdy na sobě nemám žádný základ, make-up, nebo rozjasňovač. Zároveň ale nejsem mastná. Ani mi nechybí další vrstva krému, nebo oleje, protože kůže je hladká a hydratovaná i tak. U vrásek si úplně netroufám říct, jestli jsou menší, nebo ne. Ale z mého subjektivního pohledu mi přijde, že mám trochu méně viditelné vrásky od zvedání obočí. (Což dělám hrozně často. Ale bohužel si nemůžu pomoct.) 

Tento olej bych tedy mohla doporučit. Asi ale ne na úplně mladou pleť. Ideální načasování je tak 25+. 



Druhým "pánem na holení" je doplněk stravy Acerola Maximal. Což je přírodní vitamín C. Jak vidíte, oproti jiným doplňkům stravy od Renovality jde o obrovské balení. Běžných je 90 tobolek a tady je jich rovných 200. Takže vám Acerola nějakou dobu vydrží. (Já už si třeba vůbec nepamatuju, kdy jsem ji otevřela.) 


Každá z pilulek má takto světle růžovou barvu. Beru je vždy po jídle. (Na obalu se píše, že by se měly užívat v průběhu, ale nechce se mi kvůli tomu odbíhat od stolu.) Preferuji jednu denně. Velkým plusem oproti Renohair Maximal (ač měl podle fotek v článku viditelný účinek) je to, že Acerola nemá žádnou vůni, ani příchuť. Takže díky tomu odpadá problém s tím, že to člověk není schopen spolknout. :)

Jako vždy říkám, že hodnocení doplňků stravy je čistě subjektivní. V současné době například čas od času kýchám, což připisuji aktuálnímu chladnějšímu počasí. Za celou dobu jsem ale nebyla nemocná. Což nebývám ani normálně, ale zrovna v téhle době všichni víme, že chytit se dá všechno. Ještě tu mám k testování odložený doplněk stravy s vitamínem D. Rozhodla jsem se ale, že ho nebudu zkoušet do chvíle, kdy dokut nebude dokončená Acerola. Protože by pak bylo hrozně těžké posuzovat, co fungovalo a co případně ne.

*Doplněk stravy, nevhodný pro děti do 3 let. 

Zkoušeli jste některou z posledních novinek od Renovality? Případně, zaujal vás některý z testovaných produktů? 

Komentáře

Oblíbené příspěvky