Podzimní focení v městských ulicích

Na tohle focení budu pohlížet trochu jinak než na všechny ostatní, protože jsem ho udělala v den, kdy mi umřela v nemocnici babička. (Viz jeden z předchozích článků.) Samozřejmě, v tu dobu ještě nikdo z nás nevěděl, že to tak dopadne. (Stalo se to až v noci a všichni jsme se to dozvěděli až následující den ráno.) Jedná se tedy (alespoň pro mě osobně) o důležitou vzpomínku, ke které se budu v budoucnu vracet.

Když se vrátím k focení, původně jsem si na sebe chtěla vzít něco zcela jiného. Uvažovala jsem o delší áčkové sukni s černými a šedými pruhy a o černé halence. Pak mi ale přišlo, že to nebude úplně ono, tak jsem vsadila na bílé tričko, světle růžový svetr, žlutý křivák a na drátěný náhrdelník s kameny. Jelikož jsme chytli krásné počasí (čti, pršet a bouřit začalo až ve chvíli, kdy jsem byla doma), řekla jsem si, že by byla škoda vypadat zbytečně depresivně.

Nakonec se to ukázalo jako dobrá volba, protože z finálních fotek mám příjemně podzimní pocit. I kvůli barvám, které použil při úpravě fotograf. (S ním jsem mimochodem fotila poprvé.) Během focení jsme se prošli centrem Brna. Od Mahenova divadla až po Moravskou galerii. Trochu jsme experimentovali s barvami, texturami a protisvětlem. Když se mrknete, co z toho vzešlo, tak myslím, že budete souhlasit, když řeknu, že se nám to povedlo.









Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky