Catherine testuje: Kosmetické novinky od Kneipp

Abychom trochu rozbili negativitu minulého článku, dnes se vrhneme na balíček od německé kosmetiky Kneipp, který mi přišel k otestování v rámci spolupráce před několika týdny. A byl opravdu bohatý. Kromě úplně nového veganského balzámu na rty s aloe vera a mátou v něm byla spousta dalších krásných věcí. Od sprchového gelu po koupelovou sůl a textilní masky.


Balíček mi přišel už ke konci léta, ale abych řekla pravdu, měla jsem tolik práce, že jsem se k psaní o něm dostala teprve až teď. Jelikož jsem toho ale stačila už celkem hodně vyzkoušet, rozhodla jsem se to spojit i s nějakou tou menší recenzí.


Jak už jsem řekla na úplném začátku, největší hvězdou balíčku byl tenhle balzám na rty s mátou a aloe vera, který rozšířil kolekci, která v současné době čítá vanilku, mandli a černý bez. Hned na první pohled mě hodně zaujalo jeho balení. Spodní víčko je z korku a má papírovou přihrádku. (Horní víčko je plastové.) 

Jakmile jsem se začetla do etikety, zjistila jsem, že jeho složení je čistě rostlinného původu, což znamená, že balzám je vhodný i pro vegetariány a vegany. Co se týče vůně, ta mi připomíná léto, protože je taková "vodová". (Nedá se to napsat nijak jinak. :))

Když jsem si balzám nanesla na rty, překvapil mě svou lehkostí. Na rtech i celkem dlouho vydržel. (Půl dne to sice nedá, ale nějakých pár napití zvládne určitě.) Vzhledem k tomu, že nemám ráda balzámy, jejichž efekt rychle zmizí, dávám tomuhle od Kneippa jednoznačnou jedničku.




Další věc, se kterou jsem velmi spokojená je gel s vůní mandlového květu. Kromě toho, že má praktickou tubu s hezkým designem nemá vtíravou vůni a ve vaně akurátně pění. (Navíc je ho potřeba jen troška, takže vydrží.) Nějakou dobu se teď večer před spaním nemažu, ale kůže po něm není vysušená, takže to ani není potřeba. 

Dalším produktem, na který si ale teprve dělám názor, je Bio Skin Oil na jizvy, strie a suchou kůži, který obsahuje grep, olivový olej a světlici barvířskou. Olejíček jsem se rozhodla aplikovat na vystouplou jizvu po odstranění znaménka, ale než se to projeví, tak to bude ještě chvilku trvat. Jsem nicméně spokojená jak s promaštěním, tak s vůní.


Posledními kousky do sbírky byly tři pleťové masky a jedna koupelová sůl. (Se kterou i začnu.)

V první řadě mě fakt baví její balení, které vypadá jak telefon. Mnohem důležitější je ale její obsah. Když jsem ji nasypala do vany, tak kromě toho, že celá koupelna začala okamžitě vonět jako lotos s bílým čajem, voda se obarvila na růžovo/oranžovou barvu. Takže to na pohled udělalo velmi pěkný efekt. 

A nakonec tu máme tři masky. Chill out s konopným semínkem a pačuli, Detox care s bambusovým uhlím, moringou a řasami a Hydro kick s vodní mátou, kaktusem a agáve. 

Musím říct, že jsem na ně byla celkem zvědavá, protože na plátýnkové masky zrovna dvakrát nejsem. A když už se mi nějaká dostane do ruky, tak je buď příliš napuštěná sérem (které se nedá spotřebovat), nebo má úplně nemožný tvar, který špatně sedí na tváři. A u Kneippa jsem nezažila ani jedno z toho. Séra je ve všech maskách tak akorát. Ani málo, ani zbytečně moc. I tvar masky se mi zdál být zatím nejlepší, jaký jsem měla možnost vyzkoušet. 

Masky působí 15 minut. (Já s nimi chodím do vany.) Jakmile je sundáte, neoplachují se. Jen se lehce vmasírují do tváře. Co se týče efektu, ten dělají krásný. Kromě hydratace a projasnění jsem si všimla hladší pokožky. Po té konopné mi dokonce přišlo, že mi slušně vyhladila počínající mimické vrásky pod očima a na čele. Pokud bych tedy měla někdy investovat do textilní masky, vyberu si tu od Kneipp.

Zkoušeli jste některou z těchto novinek? Případně, máte zkušenost s nějakým jiným přípravkem od německé přírodní kosmetiky Kneipp?

Komentáře

Oblíbené příspěvky