Podzimní novinky: Úlovky od přátel i z bazaru

Máme tu září a s ním další článek. (Chystala jsem se na něj už o víkendu, ale nějak mi to nevyšlo.) V něm vás opět čeká menší souhrn novinek, které jsem měla tu možnost za poslední dobu nastřádat. Některé jsem dostala od kamarádky Yvonne (za což jí tímto děkuji) a některé jsem si pořídila v dobročinném bazaru. O tom si ale povíme něco víc v následujících několika odstavcích.




Začnu rychlým souhrnem věcí, které jsem dostala od Yvonne. Jelikož mám poměrně dost kosmetiky a ne všechno mi úplně sedne (popřípadě nemám kapacitu všechno řádně využít), občas pošlu něco dál. Většinou po kamarádkách, nebo rodině. 

Yvonne je v tomto ohledu moje krevní skupina, protože má taky nějaké přebytky, které je svolná vyměnit, či darovat jen tak pro radost. A tak se stalo, že mi za minerální tvářenku Lily Lolo věnovala chladivou masku od Sephory a Good Proof Brow Pencil od Benefitu. Z té mám velkou radost, protože to bude moje úplně první zkušenost s touhle (přiznejme si) profláknutou značkou. 

Jelikož mám ale ještě tužku na obočí od Rival de Young (která je mimochodem dost slušná) a otevřenou jílovou masku Urban Detox od Nivea, oba produkty na mě čekají v kosmetické krabici a čekají, až na ně přijde řada.






Další řádky budu věnovat několika knihám, které jsem si koupila na Bazárku kocoura Maxe, který probíhá jednou za čas v Malé Americe v Brně. Dějiště je stále stejné. Jedna ze starých drážních budov, které jsou v těsném sousedství Titania u hlavního nádraží. (Neplést si s Platiniem, které je u SONO Centra.) 

Abych pravdu řekla, pozadí celého bazaru úplně dopodrobna neznám. Většinou mě o něm informuje máma, která sleduje update na sociálních sítích. Pokud jsem to ale dobře pochopila, tak výtěžek z prodaných věcí putuje na kočičí útulek. (Nebo útulky.) Bazar většinou probíhá 2-3 dny a je to v podstatě taková jedna velká hrabárna, ve které se mísí značkové věci s těmi, které už by zasloužily jít přímou cestou do koše. Když ale máte štěstí, za pár korun (řádově 5-30) seženete kabelku, boty, klobouky, doplňky do domácnosti, knihy a obrovskou spoustu hadrů. (Moje aktuální sbírka činí klobouk, několik knih, košili, kterou ještě uvidíte a pár kabelek.)

Vraťme se ale ke knihám. Jelikož jsem od přírody příšerný knihomol, který musí neustále rozšiřovat svoji sbírku, po asi čtvrt hodině důkladného prohlížení titulů jsem čapla Zapomenout Monte Carlo (přečteno), Romanci o dvou bezvýznamných (přečteno) a Lesk a bídu kurtizán (čte se). Tu jsem tam nemohla jako milovník Zabijáka od Zoly nechat. 

Zatím nejvíc nadšená jsem byla ze čtení Romance o dvou bezvýznamných, která je rozdělená na dva příběhy. Jeden se odehrává ve 12./13. století a druhý v 17. století. První je o putování dvou náhodných tuláků, kteří cestují po Jihočeském kraji (okolo Hradce) a druhý o vraždě alchymisty na jednom menším panství. Zapomenout Monte Carlo je odhadem situováno do 60. let, kdy na zájezdu Čechů s CK ČEDOK někdo unese mladou českou herečku. Lesk a bída kurtizán je pak příběh o pařížských prostitutkách a o světě korupce a zločinu z počátku 19. století. :) 



Posledním uloveným kouskem byla tahle košile Reserved, která mě stála celých pět korun. Nic podobného ve skříni ještě nemám a docela se mi hodila k dlouhé plisované sukni, kterou jsem si koupila letos na jaře. (Už jsem ji tak měla párkrát na sobě.) 

Chodíte na dobročinné bazary? Případně, vyměňujete si občas s někým věci? 

Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky