Jak jsem si vybrala (krásné a vkusné) spodní prádlo v sex shopu

Věřte, nebo ne, ale tenhle článek vznikl jen díky sérii událostí, z nichž některé se datují až do roku 2018. Začalo to celkem nevinně. Začala jsem podnikat a hledala jsem klienty, kteří by mohli využít mé služby. A protože nejsem puritán, odpověděla jsem na nabídku práce v sex shopu.

Jelikož se mi nikdo neozval, našla jsem si jiné stálé zákazníky, se kterými už pracuji po dobu několika let. Co jsem ale rozhodně nečekala, tak to, že mi v létě zazvoní telefon a ozve se mi majitel již zmíněného sex shopu s nabídkou práce. :) Na ní jsme se nedomluvili, protože bych neměla kapacitu se jí věnovat tak, jak by se patřilo. Bavili jsme se ale o marketingu a o světě onlinu a na odpolední kávě jsme se domluvili na blogerské spolupráci. (O ní jsem dala vědět na sociálních sítích, takže se to začalo okamžitě hemžit zvídavými dotazy, co bude jejím obsahem.)

S Vojtou ,(tak se totiž majitel sexshopp.cz a několika dalších jmenuje), jsme se domluvili na tom, že si v klidu projdu webové stránky a vyberu si to, co by se mi líbilo. To si odsouhlasíme a až bude vše připravené, přijdu si to na ústředí vyzvednout. (V tomto typu obchodů čas od času bez uzardění nakupuji, takže tato část pro mě rozhodně nepředstavovala problém.) 

Nakonec jsme si kývli na to, že si odnesu samodržící punčochy  od Leg Avenue , noční košilku (či negližé, chcete-li) od Cottelli Collection a luxusní červený set od Obsessive, který by se dal charakterizovat jako erotické prádlo. (Zrovna na prádlo od téhle značky jsem se koukala už dříve. Jen s tím rozdílem, že to bylo v obchodě s klasickou módou.)

Kousky jsem si vybírala na základě toho, aby byly hezké, sexy a zároveň vkusné. I když dá trochu práci se prokousat celou nabídkou, tak něco podobného najít není nemožné. (O čemž vás dozajista přesvědčím v následujících odstavcích.) Abych šla příkladem, také jsem si po vyfocení unboxingu domluvila focení, během kterého jsem měla všechny kousky na sobě. (Takže můžete splnění těchto parametrů sami posoudit.) Kromě jiného bych vám tím chtěla dodat odvahu. Nákup v sex shopu by (alespoň z mého úhlu pohledu) neměl být ve 21. století brán jako něco úchylného, nebo špatného. 

Nyní se pojďme mrknout na to, jak vypadá to, co jsem si vybrala.

Nejprve začněme sadou prádla od Obessive, ze které jsem maximálně nadšená. Je to luxusní značka spodního prádla, která se už od pohledu zaměřuje na smyslnost a na to, aby mělo prádlo vkus. 

Hodně se mi líbilo jeho balení. V krabičce byl papír, lísteček s poděkováním a pár vtipných hlášek. (Viz Otevírat jen na vlastní nebezpečí.) Tak nějak si představuji, že by to mělo v dnešní době vypadat. 



Jak můžete vidět, jedná se o set kalhotek a košilky bez kostice. Ta má na zádech překřížená ramínka a od pasu dolů hezkou sukýnku. (Takže se v prádle budou cítit dobře i ženy, které nerady odhalují celou postavu.)

Materiál košilky i kalhotek je moc příjemný. Ač je lehký a trochu průhledný, nikde neškrábe, ani nedrásá. A to včetně krajky. (U některého krajkového prádla mám s tímhle trochu problém a úplně se mi ho nechce kvůli tomu nosit.) 

Takto to vypadá oblečené



S výběrem i vlastnostmi tohoto modelu jsem maximálně spokojená, takže jsem přešťastná, že ho mám ve své (stále větší) sbírce.

Dalším kouskem, který mě na první pohled zaujal byl podobný set kalhotek a košilky od Cottelli Collection. Abych pravdu řekla, tuhle značku vůbec neznám a ani jsem ji neviděla nikde prodávat. (Nebo jsem tomu možná jen nevěnovala úplnou pozornost. Těžko říct.) Na tomto prádle mě zaujala jeho světle růžová barva s černou krajkou a dvojí okraj, který košilce dodává zajímavý objem. 

Krabička nebyla tentokrát tak repre, jako tomu bylo u Obsessive, ale po sundání vrchního obalu to také nebyla žádná tragédie. (Člověk se musí umět odpoutat od modelek, které nemusí být naším šálkem kávy. V tomto jdou obaly na ruku především pánům, u kterých se tak nějak předpokládá, že tento typ prádla nakupují častěji.) 





Když se ale díváte na fotky, tak určitě chápete, proč jsem musela tenhle set jednoduše mít. Materiál, ze kterého je ušitý mi taktéž přijde kvalitní. To samé krajka, která nekouše a neškrábe. (Nevím, mám k tomu asi averzi už z dětství, kdy mě trápily kousavé zbytky cedulky za krkem.)

Co mě trochu překvapilo byla o poznání větší průhlednost. Především u košilky. :) (Což byl důvod, proč jsme museli při focení koumat, jak to udělat, abychom nikoho veřejně nepohoršili.) Pokud vás něco takového nedokáže (stejně jako mě) rozhodit, tak směle do toho. 

Takto to vypadá oblečené



I z tohohle setu mám velkou radost. Kromě toho, že je hezky ušitý je takový něžný. Takže se v něm nebudete cítit vulgárně.

A nakonec tu máme punčochy od Leg Avenue s krajkovým krajzlíkem a mašlí. Jejich obal jsem popravdě nefotila, protože byly zabalené jako klasické punčochy v plastovém pytlíku.

Ač jsem majitelka podvazkového pásu (který nosím nejen k prádlu, ale i jako praktickou pomůcku na přehlídkách dobové mody z let 1918-1938), samodržící punčochy tohoto designu jsem ještě neměla. Když jsem je rozbalila, hned jsem se jala zkoumat kvalitu oček a krajky. A byla jsem velmi mile překvapena. (I po oblečení.) Punčochy jsou z trochu silnějšího materiálu, takže dobře drží a nebojím se, že se mi v nich někde udělá při méně opatrném pohybu díra. (Pro představu dávám detail manžety a oček.)


Takhle to vypadá oblečené


Mé celkové hodnocení této zkušenosti je kladné. Jak už jsem se několikrát zmínila během psaní, od začátku jsem šla do výběru s pozitivním přístupem. (Během brouzdání jsem si všimla, že v nabídce jsou i šperky, kosmetika a další "neškodné" věci.) 

Kladně hodnotím i přístup provozovatele a to, že dostanete přesně to, co vidíte na obrázku/očekáváte. 

Proto ještě jednou děkuji za tuto příležitost. V neposlední řadě také apeluji na všechny, kdo se stále ještě trochu stydí, aby se odhodlali udělat ten první krok. Vzhledem k tomu, že jsem si věci odnášela v černé neprůhledné tašce a k tomu, že drtivá většina obchodů na úrovni dbá na maximální míru soukromí, není se vůbec čeho bát. (Jde to totiž udělat i tak, že ani dovážková služba vůbec netuší, od koho si přebíráte balíček a tím pádem nemá nejmenší tušení, co je jeho obsahem. Vlastní zkušenost.)

Jak vnímáte nákup zboží v sex shopu? Stydíte se za něj, nebo máte natolik zdravé sebevědomí, že vás něco podobného nemůže ani trochu rozhodit? 


Komentáře

  1. Moc ti to sluší, jsou to opravdu sexy a elegantní kousky. :)
    Já se za to určitě nestydím, však je to přirozené. Nebo aspoň pro mě. :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) A ano, je to přirozené, ale spousta lidí dělá, jako kdyby nebylo.

      Vymazat
  2. Já takovéhle oblečky, sexy prádlo miluju!! Ale s mou postavou se na to úplně necítím. :((

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky