Unboxing: Tohle všem jsem ulovila na Astratex.cz

Před několika týdny mi přišla do e-mailu zpráva, která mi celkem vyrazila dech. Byla od Astratex.cz, který mi nabídl spolupráci barterem. I když v poslední době hodně nabídek odmítám (nedávno jsem dala košem LR a různým napodobeninám parfémů), tahle mne přeci jen zaujala natolik, že jsem se rozhodla ji vyzkoušet.

Dostala jsem poměrně štědrý limit na objednávku zboží a mohla jsem pomalu začít vybírat. I když mne primárně zajímalo prádlo, nahlédla jsem i do nové kategorie bytových doplňků. Nakonec to dopadlo tak, že prádlo mám jen jedno a posléze jsem hřešila u jiných věcí běžné denní potřeby. :) A jelikož mi pomalu (kecám, dost rychle) roste synovec, myslela jsem i na něj a řekla jsem si kvůli němu o moc pěknou plyšovou hračku. (Předání se bude konat za dva týdny, tak doufám, že ocení můj výběr.)




Jelikož je Astratex.cz primárně o prádle a já už si chtěla od února koupit nějaké béžové, bylo jasné, že se pokusím objevit nějaké, které by vyhovovalo mým představám a vkusu. Nejvíc mě zaujala vyztužená podprsenka Dorota, kterou vyrábí i ve velikosti 75A. K ní jsem si vybrala francouzské krajkové kalhotky Patricia II. (Když nad tím teď přemýšlím, tak vypadají trochu jinak, než na fotce v obchodě. Ale jsou hezké i tak, takže tenhle detail teď ponechám stranou.) 

Ač jsem se hodně snažila, nepodařilo se mi úplně trefit do stejného odstínu. (Podprsenka je trochu více do růžova a kalhotky spíš do hněda.) Jedná se ale jen o opravdu malý rozdíl, takže nebudu řešit žádnou dodatečnou výměnu. Během výběru bych ale určitě ocenila, kdyby se mi sám navrhl sortiment barevně pasujících kalhotek, který tam aktuálně chybí. Oba kusy jinak sedí dobře.




Protože čas od času někam jezdím a pravidelně u toho vozím ne zrovna reprezentativně vyhlížející láhev na vodu, rozhodla jsem se, že ty co mám už konečně vyhodím a nahradím je touhle obří skleněnou od EQUA Essence s koženým obalem. Když říkám obří, tak myslím fakt velkou. Má totiž celých 750 ml. Kromě toho, že by měla dobře těsnit se dá dát i do myčky. Co se týče koženého pouzdra, není to jen designovka, ale i způsob, jak co nejdéle udržet požadovanou teplotu nápoje. (Taky trochu věřím, že se mi tak povede ochránit sklo před oděry a nárazy.)



Jednou z věcí, která mě naprosto uchvátila byla tahle nákupní taška od pro mě do té doby neznámé značky ESSENZA. Látkových, nebo jiným způsobem ekologických tašek mám už ve sbírce několik. Většina je ale plátěná a rozhodně nedisponuje tak okouzlujícím designem. Když jsem se začala trochu pídit, zjistila jsem, že stejná značka vyrábí luxusní povlečení a další domácí doplňky, které se dají koupit v nejlepších nákupních domech na světě. Co se týče této žluté edice (kterou tu ještě uvidíte), tak vás musím informovat o tom, že je to limitka. Takže si s případným nákupem raději pospěšte. 




Když se vrátíme zpátky k tomu cestování....skoro vždycky se pozastavuji nad tím, že nejsem schopná naskládat kosmetiku a další nezbytnosti (jako třeba hřeben a věci na sprchování) do jedné kosmetické taštičky. Nakonec to vždycky nějak zvládnu, ale k nějaké organizovanosti to má pokaždé dost daleko. 

Abych držela styl, okamžitě jsem se shlédla v tomto kosmetickém kufříku ESSENZA, který je ze stejné limitované edice. Namátkou jsem do něj zkusila srovnat věci, které s sebou obvykle při cestování vozím a jsem nadšená z toho, že se do něj všechno bez problému vejde. I kdyby mi ale měl sedět doma na kosmetickém stolku a dělat společnost mému velkému kosmetickému kufru, budu pro něj mít užitek a ještě se budu těšit z jeho luxusního designu.

A úplně nakonec...



Tu mám jeden polštářek/hračku ve tvaru velryby. Co si budem. Dítě roste, pomalu každý den umí něco nového a začíná objevovat svět. (Což mi sestra nezapomíná pravidelně dokumentovat a posílat.) Jelikož jsme už před jeho příchodem na svět nasedly na vlnu zvířátek (k narození jsem mu dala vánoční dupačky a leporelo se zvířátky od Josefa Lady), nemohla jsem trhnout tradici a daruji mu tuhle 40 x 40 cm velkou plyšovou velrybu. Moje sestra mu neplánovaně pořídila plyšovou gorilu, tak bude mít dítě pěkný zvěřinec. :) 

To už je dnes ode mě (skoro) všechno. V případě, že by vám při prohlížení e-shopu něco padlo do oka, do 30. června můžete uplatnit 10% slevu na nákup. Stačí, když zadáte kód CATHERINE10. Dostala jsem informaci o tom, že ho lze uplatnit jak na novinky, tak na zboží ve slevě, takže se nemusíte omezovat žádným stanoveným limitem. 

Tímto bych chtěla poděkovat Astratexu za jeho štědrou nabídku a za možnost vyzkoušet věci, ke kterým bych nejspíš neměla šanci se za normálních okolností dostat.

Komentáře

  1. Pekný úlovok :) Už som na Astratex dlho nebola a pozerám, že rozšírili svoj záber. Zájdem pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věci sis vybrala. Dříve jsem na Astratexu hodně objednávala. Tehdy nabízeli převážně jen spodní prádlo, ale tuším měli i leginy. Koukám, jak se hezky rozrůstají a jejich nabídka je zase o něco širší. Líbí se mi hlavně nákupní taška a kosmetický kufřík. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky