Přijely k nám kolotoče. Focení s Jiřím Urbanem

Už nějakou dobu jsem měla v plánu udělat fotky někde na pouti. (Částečně mě v tom asi inspiroval klip Blue od mé oblíbené zpěvačky Mariny.) Jak to tak ale bývá, pouť je v Brně jenom občas a jenom někde. Takže, když jsem po cestě z Avionu viděla, že je jedna v části Brno-jih, fofrem jsem začala shánět fotografa, který by se na ni se mnou vypravil.

Tentokrát bylo jeho hledání trochu složitější. Roman Pospíšilík nejel do Brna a jiný měl zas potíže se svým foťákem. Navíc nám ani trochu nepřálo počasí, protože každou chvíli pršelo. (Ostatně, stejně jako teď.) Termín odjezdu pouti se navíc kvapem blížil, takže to, zda se mi konečně povede svůj plán zrealizovat byla otázka dvou dnů. 

Nakonec jsem měla štěstí a spojila jsem se s fotografem Jiřím Urbanem, se kterým jsme se na něčem domlouvali už kdysi. Celý den jsme netrpělivě sledovali předpověď počasí a čekali jsme, zda se udělá alespoň na hodinu "hezky". (Čehož jsme se naštěstí dočkali.) Samotné focení proběhlo celkem rychle a dopadlo ještě trochu jinak než jsme oba čekali. (Já třeba toužila po fotkách s růžovou cukrovou vatou, ale ta nebyla k sehnání. Jirka zase doufal v pěkný západ slunce, který se taktéž nějak nekonal.) I přesto se mi naše fotky líbí a doufám, že spolu budeme spolupracovat i v budoucnu. :)







Komentáře

  1. Fotky jsou povedené :) Jen bych čekala i nadšenější výrazy, přece jen - pouť!! Ale to je asi i tím počasím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. :) A ne, je to tím, že se na fotkách nechci usmívat. :)

      Vymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky