Zábava v době koronaviru: Pleníme si skříně

V posledních několika týdnech se na nás ze všech stran valí zprávy o vývoji epidemie koronaviru. Protože řada lidí nemůže do školy, nebo do zaměstnání, musí se nějak zabavit. A tak se stalo, že mé kamarádky, ale i já (i přesto, že stále normálně pracuji) jsme se nezávisle na sobě rozhodly provést velkou čistku šatníku.

Všechny jsme se ale rozhodly, že vyřazené věci nebudeme prodávat, ale co půjde, vyměníme si (pro radost) mezi sebou. Díky tomu se můj šatník rozšířil o několik šatů a halenek. (A naopak se o pár kousků smrsknul. Stejně, jako moje kosmetická sbírka.) Největší nárůst ale zaznamenala moje šperkovnice. K ní jsem ve finále dostala (velmi prozřetelně) i stojánek znázorňující ruku, takže má všechno svoje místo a nic se mi tu neválí. A jsou to právě tyto nové kousky, které bych vám chtěla v dnešním článku ukázat. (Původně jich bylo ještě víc, ale některé se mi nakonec nelíbily tak, jak jsem si myslela a posouvám je po rodině dál.)



Paradoxně začínám od úplného konce. Na poslední chvíli si do mé sbírky našel cestu tento úžasný náhrdelník, nad jehož koupí jsem meditovala před několika lety. Protože měl ale silného konkurenta (tvarem velmi podobný náhrdelník, který vypadá jako zlatá peříčka), rozhodla jsem se tenhle na e-shopu nechat. Asi nám to ale bylo souzeno i s tímhle. Nyní už jen čekám, až ho budu moci začít vystavovat na odiv.



I když jsem od přírody hrozná straka, tak mám velmi ráda i jednoduchost a designový minimalismus. Proto mi bylo jasné, že musím mít i tenhle náhrdelník s drátěnými kvítky, jejichž středy jsou osazené kameny. K jednoduchým šatům, tričku nebo halence bude perfektní.


Patrně nejtmavší náhrdelník z celé této série. Ve skutečnosti není černý, ale tmavě modrý. Do hlubšího výstřihu bude fajn. 


Dalším úlovkem z cizí šperkovnice je tahle sada náramku, náhrdelníku a náušnic, která má poněkud těžce definovatelnou barvu. Osobně bych ji popsala jako světle modrou do fialova s růžovými a stříbrnými odlesky. Při úklidu jsem náhodou zjistila, že se k tomu hodí i jiné náušnice, které mám doma už pár let. Takže mohu všechny kousky z této řady libovolně kombinovat a střídat. :)


Mé srdce si získal i tenhle elegantní pár náušnic. Především kvůli své malé zdobnosti a spojení metalického kovu a průhledných konců, které ve mne evokují kusy ledu, nebo křišťálu. 


Vzhledem k předchozímu popisu je vám asi jasné, že jsem okamžitě sáhla i po tomto setu náhrdelníku a elegantních náušnic. 


Jako poslední set náhrdelníku a náušnic tu mám tato zlatá lanka, která jsou zakončená zajímavou kapkou. Opět se jedná o velmi minimalistický kousek, který bude pěkný k jednoduchým outfitům.




Abych pravdu řekla, nikdy jsem moc nenosila prsteny. Ten žlutý mne ale celkem zaujal, protože se jedná o celkem běžný fashion prsten, který se dá vzít prakticky kamkoliv. Co se týče toho druhého, tak kromě toho, že se mi líbil, ho hodlám používat jako falešný snubák. Minimálně chci otestovat, zda tento drobný detail dokáže zastavit podivná individua, která mne občas oslovují na brněnských ulicích. 


Úplně nakonec jsem si vybrala ještě tyto dva náramky. Zlaté kytičky byly jasné. A na první dobrou mne upoutal i lesk antracitově černých korálků. (Dost mi připomínají korálky, které jsem kdysi navlékala ve školce mámě na Den matek a které se mi už v tu dobu děsně líbily.)

Někdo možná řekne, že zajímat se o vzhled v době, kdy nám jde o zdraví (a některým i o život) je povrchní. Takovým lidem bych ráda vzkázala, že za 2. světové války rapidně narostla prodejnost červených rtěnek. (V současné chvíli se to projeví nejspíš zvýšeným prodejem líčidel na oči.) Z toho plyne, že i v těžkých dobách se ženy chtějí líbit. A to nejen sobě, ale i svému okolí. A pokud některé kousky z cizích šuplíků a skříní uchráníme před vyhozením do koše, pak je jedině správné jim poskytnout milující domov.

Co děláte v této době vy? Třídíte skříně? Učíte se něco nového? Nebo jste se vrhli na pečení rohlíků a housek? (Teď je to podle všeho trend číslo 1.) Dejte mi vědět do komentářů.

Komentáře

Oblíbené příspěvky