Fashion focení: Halenka LAHO atelier

Dnešní článek bych ráda věnovala focení, které proběhlo před několika týdny. Jeho hlavním aktérem byla halenka, kterou jsem dostala jako dárek pro radost od české návrhářky Jany Hodanové, která má vlastní módní značku LAHO atelier. (Kdo mne trochu sleduje, ten ví, že mi šila šaty do hudebního klipu Omalovánka od Zdeněk Vlček a SEN.)

S Janou jsme si na první dobrou padly do noty. Musím říct, že kromě toho, že je šikovná je i úžasně ochotná a milá. Proto jsem byla velmi potěšená tím, že mi poslala k nafocení několik halenek z nové kolekce. (To ale musí, vzhledem k současné situaci, chvíli počkat.) V balíčku byla přibalená i černá halenka s červenými střapečky a papouškem, kterou jsem si hned pověsila do skříně. (Kterou právě podrobuji čistce.) Protože je fakt hodně zajímavá, domluvila jsem se s Romanem Pospíšilíkem, že ji zkusíme společnými silami zvěčnit na fotkách.

Celé to proběhlo hodně rychle. Venku byla zima a navíc jsme oba měli hodně další práce. (Nebudu ani říkat, že v den focení bylo extrémně větrno.) Roman je ale profík a zvládne se mnou udělat focení i za čtvrt hodiny. Díky tomu jsem měla jistotu, že to dobře dopadne. Aby veselému papouškovi se střapečky na rukávech nebylo smutno, objednala jsem si k němu červenou plisovanou sukni. :) (Tu mám ale teprve od pondělí. Z toho důvodu ji na finálních fotkách neuvidíte.)





Komentáře

Oblíbené příspěvky