Recenze: Testování dermokosmetiky

Dnešní článek bude o recenzi dvou produktů, které jsem měla možnost si vybrat po navázání spolupráce s lékárnou Benu.

Ta mne oslovila hned na začátku ledna s tím, že si mohu na e-shopu lékárny vybrat jakoukoliv dermokosmetiku podle svého výběru. 

Přišlo mi to být zajímavé, proto jsem se rozhodla, že vyzkouším balzám na vlasy od značky René Furterer (o které jsem už něco slyšela, ale byly to spíš jen útržky) a krém pod oči od značky Eucerin. Nad pořízením krému pod oči jsem už nějakou dobu meditovala. Takže mi to přišlo velmi vhod.


Když se podíváme na krém pod oči, už podle obalu je jasné, že je vhodný pro péči o suchou a stárnoucí pleť. Tomu napovídá podíl kyseliny hyaluronové, která je přirozenou součástí lidské kůže. Procesem stárnutí spolu s kolagenem ubývá, což vede k oslabení pleti a tvorbě prvních vrásek. Urea je zase často přidávána do produktů právě pro suchou a citlivou pleť. Především pro její vysokou výživnost a solidní stupeň ochrany.



I když je mi teprve čerstvých 25, tím, že se o sebe už několik let pravidelně starám jsem zjistila, že pleť očního okolí začínají brázdit první náznaky vrásek. Samozřejmě, v takových případech je lepší začít jednat hned, než to nechat až na později a svého rozhodnutí litovat.

Po stránce konzistence je krém tak akorát. Není úplně vodový, ale zároveň ani nijak extra hutný. Viděla bych to tak zhruba někde uprostřed mezi těmito dvěma póly. Není zabarvený, nevoní a rychle se vstřebává.


Už po prvním použití jsem cítila, že je oční okolí "napité". Nebudu na jednu stranu tvrdit, že vrásky po použití tohoto krému jednoduše zmizí. (To technicky ani úplně nejde.) Ale rozhodně se jejich další tvorba zpomalí a nejsou na první pohled tak vidět.

Je mi celkem sympatické, že se na obalu dočtete i tom, že lze tento krém použití i v případě, že trpíte lupenkou. Vhodný je i pro nositelky kontaktních čoček.

Celkové hodnocení: 8,5 z 10


Na recenzi tohoto krému na vlasy od René Furterer jsem se opravdu těšila. To, že se stane mým oblíbencem bylo jasné už po jeho prvním použití.

Jedná se o krém/balzám, který lze vetřít během dne do délek a během chvilky se vstřebá. Dá se tedy říct, že je to taková obdoba masky bez nutnosti oplachovat podobně, jako je tomu třeba u noční masky od Yves Rocher. 

Jelikož můžu tyto dva produkty srovnat, nejspíš je jasné, že vítězem se stává právě René Furterer. V případě YR jsem na svých suchých vlasech nezaznamenala žádné extrémně zajímavé výsledky. Jakmile jsem ale do délek a na konečky aplikovala tento zázrak, vlasy byly okamžitě uhlazené, lesklé a hebké na dotek. (Na mou duši.)


Nahlédla jsem do složení a to se mi jeví jako velmi příznivé. V krému je totiž poměrně hodně olejů, takže jsou vlasy po jeho použití opravdu nádherné.

Osobně se mi nejvíce osvědčilo, když jsem si na vlasy nanesla menší vrstvu krému a tu jsem pak ještě rozčesala hřebenem. Tak, aby byla aplikace co nejrovnoměrnější. Když to trochu přeženete, vlasům vstřebávání krému chvilku trvá. Takže bych doporučila opatrnost. (Hlavně, když se právě chystáte odejít.)


Co mě hodně baví je balení. Má pumpičku, kterou lze jednoduše zamknout. Nemusíte se tedy bát, že se vám krém při cestování vylije do ostatních věcí. Také je poměrně jasně vidět, kolik produktu v balení ještě zbývá. Příjemná žlutá barva už je jen milý bonus.

Musím říct, že tenhle krém mě opravdu motivoval k tomu, že někdy v budoucnu od RF ještě ráda něco vyzkouším.

Celkové hodnocení: 9,5 z 10

Velmi tímto děkuji lékárně Benu za možnost vyzkoušení jejich dermokosmetiky.

Komentáře

  1. Oba vyzerajú ako skvelé produkty, ten balzam na vlasy sa mi veľmi zapáčil, sama mám suché vlasy, takže by sa mi také niečo hodilo :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě upřímně až překvapilo, že to funguje takto dobře. :D Většinou jsem k takovým věcem spíše skeptická.

      Vymazat
  2. Od značky Eucerin jsem měla kdysi tělové mléko a bylo moc fajn, ale teď si vybírám spíše jiné značky. Dle mého je tahle kosmetika spíše pro ty, co mají pokožku, která vyžaduje nějakou speciální péči.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky