Jarní must have: Bez čeho se neobejdu?

Právě přichází období, kdy je poněkud těžké definovat, zda je ještě jaro, nebo už začalo léto. Zvláště letos, kdy je vše posunuté dopředu. Ať je to ale, jak chce, květen je pro mě stále spíš jarním měsícem a ten si žádá trochu větší přípravu na to, co nás brzy čeká. 

Každý rok se snažím připravit na léto trochu s předstihem. Kdo mě zná, ten ví, že mi nesmí chybět krém s SPF 50 a repelent, kterým se snažím důsledně vyhýbat problémům. Spolu s těmito dvěma produkty také přichází čas na změnu vůně. 



Letos mě zaujala tato vůně od Elizabeth Arden s vůní zeleného čaje a okurek. Že mi doma chybět nebude jsem tušila už v první chvíli, kdy jsem ji spatřila. 
Krom tónů okurky je v ní cítit i fialka, citrusy a meloun. Pokud chcete, aby vůně držela celý den, bude nutné ji aplikovat 2x-3x, ale osobně mi to takto zcela vyhovuje. Na léto není potřeba používat těžké a drahé parfémy s dlouhou výdrží. Ty mohou počkat na podzim a zimu, případně je volím v méně horkých dnech a na večer. 


Jako další tu mám tělové mléko od Yves Rocher. Kdo četl předchozí články o kosmetice ví, že s používáním tělových mlék mám trochu problémy, protože mě to nebaví. Musím ale říct, že za poslední dobu se má morálka trochu zlepšila. 
Toto mléko má velmi příjemnou texturu a rychle se vstřebává, takže člověk nemá pocit ulepenosti předtím, než jde spát. Kůže je pak hezky vláčná. 


Nakonec tu mám tuto směs olejů na vlasy, (kterou mám zrovna na hlavě :)). 

Tento olej by měl být kombinace jojobového, makadamiového a babassového oleje a stačí ho aplikovat na vlasy několik minut před jejich mytím. 

Za sebe musím říct, že ačkoliv se nejedná o špatný produkt, jsem trochu rozmlsaná z používání olejů od Renovality. Každopádně - dávám ho spíše ke konečkům, které se pak trochu lépe rozčesávají. Taky krásně voní. 

Doporučila bych ho těm z vás, které chcete aplikaci oleje na vlasy zkusit, ale nevíte, jestli bude vašim vlasům vyhovovat. Také bude vyhovovat těm, které nemají hodiny na to čekat, až se olej do vlasů vstřebá. 

A co vy a vaše nezbytnosti? 


Komentáře

  1. U YR tělových mlék se mi moc líbí ta pumpička. Pro lenochy je to nadmíru praktické! Já mám moc ráda jejich vanilkovou vůni ze stejné řady, zvlášť v kombinaci se sprchovým olejem namísto klasického gelu. Teď na léto plánuji vyzkoušet i kokos.

    Zeleným čajem od Elizabeth Arden jsem se voněla v době, kdy mi bylo asi 14-15 let. :) Tak jej buďto stále prodávají, nebo se vrátil do prodeje po delší pauze. Dneska už preferuji jiné typy parfémů, ale vím, že mi tehdy byl dost příjemný. Na tebe sedí, je velmi lehký a svěží.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky