I love ALOve: Opening party mezi diamanty

Včerejší den byl opravdu jedinečný. Krom královské svatby a série čtyř přehlídek v rámci Muzejní noci se mi dostalo té pocty, že jsem se mohla zúčastnit opening party v nově otevřeném obchodě ALOve, který byl nedávno otevřen v brněnské Olympii.

Pokud se vám název obchodu zdá být povědomý a připomíná vám kultovní ALO Diamonds, pak věřte, že nejste nijak daleko od pravdy. ALOve je její sesterská společnost, která se zaměřuje na dostupnější diamantové šperky.


Jakmile jsem přišla do obchodu, čekal tam na mne zástup usměvavých dam, které mi takřka okamžitě nalily do sklenice Prosecco a nabídly chutné občerstvení.



Samozřejmě, jako každá trochu marnivá žena, jsem se hned začala rozhlížet po prodejně. Nejen kvůli šperkům, ale také kvůli jejímu nápaditému designu, kterému kralují příjemné pastelové barvy a vzory a květinová stěna, která upoutá každého hned na první pohled. 

Ale protože chápu, že spíše než vybavení interiéru vás, (stejně jako mě), budou zajímat především šperky, tak pojďme na to. :)

Jako první jsem zabrousila ke kolekci ''fashion'' prstenů. Pro jejich zhodnocení bych řekla, že se jedná o trochu méně tradiční šperky rozličných tvarů, které jsou vyrobeny v různých barevných variantách. Některé mají nápis, jiné jsou čistě geometrické a v jiných je spousta kamenů. Mě osobně nejvíce zaujal tento prsten, protože je velmi elegantní, ale zároveň nápaditý.


Rozhodně nelze opomenout, že jednotlivé prsteny z této kolekce lze libovolně mixovat jak z hlediska tvarů, tak z hlediska kovů. (V dnešní době prý mixování barvy kovů není tabu.) Já si ale potrpím na klasiku, takže kopu za variantu jednoho prstenu.

O kousek dál mě zaujaly vitríny s perlovými šperky, které jsou tak trochu moje slabost. Už nějakou dobu přemýšlím o náhrdelníku z tmavých perel a najednou tu ležely přede mnou, jen si je pověsit na krk. :)



O kousek dál jsem zaznamenala sérii šperků, která je zajímavá především tím, že u šperků lze obměňovat barevné varianty náramků a řetízků, takže nemusíte nosit stále to stejné a šperk můžete modifikovat nejen podle nálady, ale i podle toho, co máte zrovna na sobě.


Úplně nakonec jsem se přesunula ke snubním prstenům, které jsou obvykle spíše klasické a v některých případech i hojně zdobené, což dokazují právě tyto dva exempláře.



Během celé akce hrála živá hudba a zájemkyně se mohly nechat ozdobit malbou šperku na ruku. Kdo si troufl, mohl se zapojit do soutěže o šperk, pokud udal tip, kolik diamantů se nachází v celé prodejně. Také jsem to zkusila, tak kdo ví - třeba budu mít štěstí. :)

Při odchodu jsem navíc dostala jako pozornost tajemnou malou taštičku.


A protože zřejmě neuhodnete, co se skrývalo uvnitř...

Tak vám prozradím, že to byly dvě roztomilé pralinky. :)

Ještě jednou moc děkuji ALOve za pozvání na tuto akci.

Komentáře

Oblíbené příspěvky