Vánoce u Catherine.

Krásný úterní den všem!

Ačkoliv od 24. uběhlo už několik dní, k sepsání tohoto článku se dostávám teprve dnes. Období svátků je vždy poněkud hektické - navštěvujete svoji rodinu a známé, topíte se v horách jídla a pití a nechce se vám dělat absolutně nic jiného, než ležet u televize a sledovat pohádky.

V první řadě bych ráda poznamenala, že letošní Vánoce byly poměrně štědré. Až nad očekávání, svým způsobem. Také bych ráda řekla, že se v tomto článku nebude vyskytovat vše, protože některé věci byly stejné, jako minulý rok (například keratinová péče o vlasy od Bione), případně byly velké a špatně zdokumentovatelné (například naprosto úžasný, avšak příliš velký deštník tmavě fialové barvy).

Celý článek bych nejspíše začala tím, jak vypadal den před svátky. 

Krom toho, že jsme doma ladili poslední detaily, jakými je například položení slavnostního ubrusu na stůl ,(samozřejmě s příslušným motivem). Velkým tématem bylo také slavnostní pohoštění a organizace návštěv (jelikož mnozí z vás vědí, že Vánoce slavím na několik kol, pokaždé u jiného člena rodiny). Naservírování cukroví už se jevilo jen jako kosmetický a uživatelsky příjemný úkol.

Skořicové sušenky, linecké a sádlové koláčky. Ačkoliv ne vše dopadlo tak, jak jsem si představovala, z tácku všechny kusy mizí poměrně rychle.
Následující den jsme, jako již tradičně, zahájili obloženou mísou. A co přesně že to ta obložená mísa vlastně je? 
Obložená mísa je tak trochu naše rodinná tradice. Kdo ví, odkud se vlastně vzala, ale milujeme ji všichni. 

Večer před Štědrým dnem nachystáme velkou keramickou mísu a na její prostředek navršíme část bramborového salátu, na který pokládáme nejrůznější druhy salámů a sýrů, spolu s vejci a zeleninou. Tento obložený podnos startuje naše vánoční ráno, spolu s vekou, už několik let. A ačkoliv se to někomu může zdát jako věc naprosto uhozená, bez tohoto rodinného zvyku si své svátky zkrátka nědokážu představit.

Po několika pohádkách a předání dárků tátovi jsem se přesunula do bytu mé mámy, kde jsme absolvovaly oběd, spolu se sestrou a jejím přítelem. Zde také proběhlo časné předání dárků. Oběd byl v tomto případě dietní, jelikož sestru postihla nepříjemná zdravotní indispozice. I přesto byl tento poklidný oběd v rodinném kruhu slavnostní a velmi příjemný.

Když přišlo na rozbalování dárků, pod stromečkem jsem našla knihu o tom, jak se zbavit negativní energie. Jsem velmi zvědavá, jelikož dle anotace by se mělo jednat o velmi užitečného průvodce tím, jak do sebe nenasávat negativitu svého okolí. 
Zatím jsem knihu proběhla velmi stručně a neměla jsem moc času se do ní začíst (a to také z důvodu, kdy tu mám hromadu rozečtených knih), ale je možné, že se na ni v budoucnu objeví knižní recenze.

Jak se zbavit negativní energie svého okolí a jak se s ní naučit pracovat? 
Důležité a velmi poučné.

Dalším dárkem, který jsem pod stromečkem našla, byla peněženka, kterou jsem si velmi přála. Ta stará již plně nevyhovovala mým požadavkům jak v rámci praktičnosti, tak vzhledu.
Pro někoho může být tato peněženka poněkud nudná, ale já naopak vítám její nenápadný vzhled, oživený kovovým detailem a mramorovým zabarvením. 


Dalším dárkem, který jsem pod stromečkem našla, byl dárkový poukaz na hodinovou masáž, dle mého výběru. 

Masáže já mohu, protože jsem permanentně přepjatá a je to znát nejen po fyzické stránce, ale také i po té psychické. Proto mne tento dárek mile potěšil. Nyní se jen objednat a rozmyslet si, zda se nechám hýčkat čokoládou, nebo kokosovým olejem.


Jako zástupce kosmetiky a šperků zde mám pouze malý segment z toho, co se ke mne dostalo a co ke mně ještě přijde (Jak to vím? Mám totiž kouzelnou babičku!). 

Pod stromečkem jsem našla sadu tří párů náušnic, rychleschnoucí lak na nehty od značky Miss Sporty, v metalické fialové barvě a grafické linky Master Graphic od Maybilline. 

Co se týče laku, ten jsem zatím nezkoušela, jelikož tento týden jsem vsadila na zlatou, každopádně si myslím, že se nebude jednat o žádný propadák. Minimálně proto, že z edice rychleschnoucích laků této značky disponuji jedním krásným nude odstínem, který na nehtech vydrží poměrně dlouho.

Pokud bych zatím měla zhodnotit linky ve fixu - měla jsem je na sobě zatím pouze jednou. Na oku drží pěkně a snadno se odličují. Co mne ale docela zajímá je, jakým způsobem přežijí v deštivém počasí, nebo naopak větším horku, jelikož při kontaktu s vodou jdou rychle dolů.



Zatím posledním bodem je černá kabelka z lesklého materiálu. Kdo mne sleduje, tuší, že tento dárek mi udělal mimořádnou radost. 

Kabelka je ozdobená roztomilou mašlí a ve svých útrobách skrývá dlouhé ucho na pověšení, což velmi oceňuji, protože nejsem velkým příznivcem nošení kabelek v ruce. Celkově je kabelka trochu menšího rozměru, ale to vůbec ničemu nevadí, protože se do ní vejde právě tolik, kolik je potřeba. Na telefon, peněženku, klíče a rtěnku nepotřebujete nosit batoh.

Jak jsem již zmínila v úvodu - dárků, které mne potěšily bylo mnohem více, ale zde je výřez asi těch nejzajímavějších a nejdůležitějších (když pominu deštník).

Ježíšek mi také donesl trochu netradiční dárek, kterým byla stylová fotografie z večírku Pin-up & Vintage Studia v Olomouci, který se konal v jedné z pevností a přenesl nás do roku 1941.

Tímto večírkem jsem zažehla plamen touhy po těchto rudých šatech, takže z nás brzy bude armáda žen v červených šatech. :)


Jaké byly vaše Vánoce a který dárek vás potěšil nejvíce ze všech?

Komentáře

  1. Cathy krasne darky jsi nasla pod stromeckem. A vidim, ze ti udelaly radost. To je moc dobre.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky