Novinky za měsíc prosinec + příprava na Vánoce

Krásné čtvrteční odpoledne všem!

I v tradičním shonu před svátky jsem si našla chviličku, abych se s vámi mohla podělit o novinky tohoto měsíce (jelikož se mi tu začaly, k mé radosti, hromadně kupit).

Ačkoliv Jéžíšek ještě nepřišel, byl tento měsíc vcelku bohatý na nejrůznější zajímavé akce, které mi padly do oka. A jelikož jsem člověk praktický, nikdy s nákupem příliš neotálím. Zvláště v případech, kdy znám jejich běžnou pořizovací cenu. 

První, co mne během letošních Vánoc nadchlo, jsou sety balicího papíru a stuh z řetězce IKEA. V kostce: Ne, že bych nějak extrémně ujížděla na balicích papírech. Ale vždy jsem si přála, aby zabalené dárky vypadaly jak variabilně (nebyly všechny zabaleny do jednoho druhu papíru), tak zároveň vypadaly kompaktně (a jejich motivy a barvy se mezi sebou nebily). 

Pokud na poslední chvíli hledáte dokonalý papír pro své dárky, asi vás potěším když řeknu, že tři druhy papíru dokážete v tomto řetězci koupit v setu i za padesátikorunu. A uděláte s ním hodně parády. Já vybrala tento set, ale viděla jsem minimálně další čtyři varianty. Nakonec jsem je doplnila štítky z obchodního řetězce Kik (původně určené k příležitosti narozenin), které jsem syslila už někdy od podzimu. Dárek pro mamku z Douglas jsem nechala v originálním balení, ačkoliv jsem na něj chtěla také aplikovat ten úžasný, růžový papír s černými puntíky.

Myslím si, že krásně zabalené dárky mohou být příjemným estetickým zážitkem. Budu tedy doufat, že obsah udělá budoucím majitelům radost.

Další věc, kterou jsem musela mít, byly nové štětce. Ty staré už začínají dosluhovat, případně nejsou optimální z hlediska tvrdosti. A když se mi náhodou dostal do ruky Lidl katalog s poměrně širokou nabídkou štětců za pár korun, musela jsem se na ně běžet podívat. Nakonec jsem si odnesla tři, z nichž dva disponují štětcem na obou stranách. I když přiznávám, že ten nejmenší štětec, který má sloužit jako štětec na rtěnku, používám jako štětec na obočí. Můj zkosený štěteček se někam zatoulal a s větším štětcem se nemanipulovalo příliš dobře. 

Všechny štětce jsem už vyzkoušela. A celkové hodnocení? 

Co se týče kvality, určitě lze na trhu sehnat i mnohem lepší štětce. Na druhou stranu, za svoji cenu plní svůj účel dobře. Jsou i z celkem příjemného materiálu a nejsou příliš tvrdé. Materiál je už od pohledu syntetický. Tak uvidíme, jak dlouho poslouží. 


Další věc, která mne nenechala chladnou, bylo toto naprosto rozkošné prádlo. K tomu asi nelze nic moc dodávat. Krásné prádlo je zkrátka moje parketa. Ačkoliv jsem chtěla červené, tohle bílé jsem prostě v obchodě nechat nemohla. 


A jako poslední, avšak neméně důležité, jsou tyto nádherné šaty značky Lindy Bop, které mi přišly z obchodu RetroŠaty.cz.

Docela koketuji s myšlenkou, že si tyto krásné šaty z 50. let obleču 24. ke stromečku. Retro a vintage mne totiž v poslední době celkem chytlo.



A jak vy zvládáte přípravy na Vánoce?





Komentáře

Oblíbené příspěvky