O módě, bramborovém salátu a pokoji v duši.

Sedím a přemýšlím jak pojmenovat tento článek. A dospěla jsem k závěru, že pokud můj článek nemá název, nepíše se mi vůbec dobře. Znáte to? :)

Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat Vánocům a všemu co se kolem mne děje (a zcela jistě) ještě bude dít.

Je to pár dní od toho co jsem podepsala smlouvu jako módní redaktorka v www.kralovstvizen.cz/ a od té doby se pěkně činím. Někde mezi divokými přípravami na svátky trávím hodiny brouzdáním po internetových obchodech a přemýšlením o tom, co by se vám tak mohlo líbit :) 
Na druhou stranu se mi ty brambory na salát budou loupat mnohem lépe, když si budu v hlavě moci sesumírovat nápady na další články pro vás :) A že jich je spousta!

Někdy to není vůbec jednoduché.

Proč?

Jsem poměrně hodně esteticky založená a, (podle ostatních), jsou mé nápady v některých případech značně nekonvenční. Přemýšlet nekonvenčně nad jednotlivými prvky oděvů je poměrně složité (a to hlavně když skládáte jednotlivé kusy do složky a přemýšlíte, co s nimi uděláte aby byl výsledný efekt minimálně WOW).
Musím se přiznat že při prohlížení kolekcí je velice těžké mne nějak zaujmout. Na druhou stranu jsem si vědoma toho, že to co bych na sobě snesla já, nemusí sednout každému. To věčné dilema...

Zrovna něco takového se mi stalo dnes kdy jsem asi 4 hodiny brouzdala po online obchodech,(momentálně pro mne není možné mít přehled o všech produktech na trhu a obecně si myslím že je to věc pro každého takřka nemožná), a snažila se přijít na něco opravdu oslnivého. S výsledkem jsem nad míru spokojená a už se nemůžu dočkat, až tento článek bude uveřejněn :) (což se určitě dozvíte mezi prvními).

Zítra bych ráda stihla napsat ještě jeden.

Jenže...

....tu máme ještě misi, pracovně nazvanou ''vytvoř bramborový salát'' a misi ''vytvoř tradiční obloženou mísu''. A pak ještě možná misi ''trochu pokliď'' a ''ozdob stromek''. A uč se na zkoušky!

Ve stavu nejvyšší nouze budu prostě relaxovat ;)


Ještě že cukroví už je napečené a dárky zabalené. Balení dárků bylo letos také docela zajímavé. Já, která měla vždy dárky zabalené za 30 minut jsem se s tím letos mořila přes 2 hodiny. Docela jsem u toho přemýšlela nad tím že už chápu Santu Clause. Ten pán to má s těmi svými pomocníky moc dobře vymyšlené...

Během minulého víkendu jsem dokonce zvládla uskutečnit, (zřejmě), poslední focení letošního roku. Materiály z Dominatrix party ještě nejsou kompletní a nechávat produktové focení po Vánocích je věc poměrně riskantní. 

Dělat blbinky v backstage by mi šlo...

Během svátků bych se už také měla podívat na svoji bakalářskou práci....alespoň jedním okem. Někde mezi rodinnými návštěvami, oslavou Vánoc a posilvestrovskou kocovinou. A učením na zkoušky!

Abych byla zcela upřímná, nemám absolutně žádné tušení jak často sem budu přes svátky přispívat. I když...zcela jistě se nezapomenu pochlubit tím, co jsem dostala za dárky. Asi tak jako to udělá 99,9% ostatních bloggerek (protože od toho přeci ty blogy píšem, aby jste nám všichni záviděli! - just kidding ;)).

Doufám, že vaše svátky proběhnou alespoň trochu v klidu a pohodě a že nikdo z vás nebude muset absolvovat cestu na pohotovost s kostí zapíchnutou v krku. Určitě mi dejte vědět co jste dostali pod stromeček vy (a já na to do té doby budu čekat v povznesené a zmeditované náladě buddhistického mnicha).

Přeji krásné Vánoce vám všem! :)

Komentáře

  1. Krásné Vánoce i tobě!
    Ať stihneš všechno, co potřebuješ (schválně, jestli to mrknutí na bakalářku vážně vyjde!) a těším se na ten tvůj zmiňovaný článek, je totiž vidět, že si s tím dáváš hooodně práce :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky