Catherine je novinářkou. Oficiálně.

Krásný středeční večer (či čtvrteční ráno) všem!

Předtím než se dostanu k samé podstatě dnešního článku bych vám ráda poděkovala za to, že navštěvujete můj blog i když na něm zrovna není žádný nejnovější článek. Metriky v návštěvnosti blogu mne opravdu zahřály u srdce :)

A teď k mému dnešnímu tématu.

Je mi ctí vám oznámit, že od dnešního dne budete moci sledovat moji práci na portále http://www.kralovstvizen.cz/, kde budu mít na starosti články o módě, líčení a úpravě vlasů. 

Tento týden jsem objevila kouzlo tohoto looku. Trocha elegance nikdy neuškodí :)

Mám velikou radost, protože i přesto že se věnuji spíše alternativní a avantgardní scéně, móda jako taková mne přitahovala už od mých 13ti let :) Za tu dobu už jsem si prošla vším možným - od divokého rockového vzhledu přes latex až po klasickou módu. I přesto že dnes je můj styl už trochu více sofistikovaný, vše mi dalo něco, co můj osobní styl charakterizuje a ovlivňuje.

Jsem velice ráda že se mi dostalo takové šance. Díky tomu mám pocit že módě a věcem kolem ní skutečně rozumím. A že se skutečně najdou lidé kteří plně důvěřují mému estetickému cítění. Po tolika letech které jsem strávila po ateliérech a spolupracích s mnoha fotografy a vizážisty bych se spíše divila, kdyby tomu tak nebylo :) I přesto je to velice příjemný pocit.

Jedno rychlé selfie před odchodem do redakce. Měla jsem chuť experimentovat tak jsem zvolila fialový rolák, červeno-černo-bílou sukni s páskem a černý svetr.
Omluvte ten nepořádek kolem :)

Hlavně se jedná o práci záslužnou - mým úkolem je vás inspirovat, dobře radit, informovat a přinášet novinky i z tuzemského světa módy, které vás budou provázet nejen při přípravě na důležitý věčírek nebo jako inspirativní bod před nákupem nového kusu oblečení, ale také jako zábava u vašeho pravidelného šálku ranní kávy nebo odpoledního čaje, kdy prostě jen zkoumáte, co je kolem vás nového.

Pevně doufám že se mi podaří tohoto úkolu zhostit co nejlépe! :)

Komentáře

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky