Z terénu: Další natáčení s ČT

Kdo mě sleduje na sociálních sítích, ten si určitě všiml, že jsem se před nedávnou dobou účastnila dalšího natáčení s ČT, které v Brně probíhá už nějakou dobu. (Nyní se to změní, protože už by všechny potřebné scény měly být natočeny.) Tentokrát to byla (po delší době) kriminálka, o kterých si myslím, že je jihomoravská produkce umí dobře. (Natáčela se tu taky třeba kriminální série Labyrint, kde jsem byla v 2. a 3. sérii.)

Tentokrát bylo natáčení poměrně příjemné, protože se odehrávalo v prostorách kavárny plné zvířat. Chtělo to tedy především trpělivě sedět, pozorovat, co se děje okolo, a občas si s nějakým zvířetem i pohrát. Stejně jako obvykle je ale na celém procesu nejhorší to čekání, než budete potřeba v nějakém záběru. :)

V průběhu natáčení jsem měla příležitost pozorovat práci některých známých českých herců. (Jedna herečka nedávno dokonce získala Českého lva.) A měla jsem taky šanci vidět jednu herečku ze své kdysi oblíbené pohádky a krátce improvizovat s jedním hercem, který hraje v Ordinaci v růžové zahradě. (Ne, že bych se na to dívala, ale Google poví vše.) Takže bych měla být asi docela poctěna, do jakého výběru společnosti jsem se tentokrát dostala.

Kdy přesně to bude k vidění, to popravdě nemám nejmenší tušení. Odhadovala bych ale, že to může být už třeba někdy na podzim, kdy televize často nasazuje nové seriály. Ale těžko říct.

Vypravovali jsme se z poněkud zapadlého místa. Ale nechyběl jim tu třeba catering. :)


Na plac se všechno vozí, včetně herců a komparzu, označenými vozy. Mám radost, že od natáčení Můj strýček Archimedes, od kterého uběhlo už dost let, jsem se vezla se stejným panem řidičem.


Milovnice koček hadra. Košili mi půjčily kostymérky, jinak se jim zdál být můj outfit v pohodě.



A tady už je pár skutečných čičin. :) Hladit se většina moc nedala, protože byly vyděšené z početného hemžení lidí a techniky. Ale na fotkách to na sobě nedávají ani trochu znát.

Komentáře

  1. Teda, to musel být parádní zážitek, zažít takové natáčení se známými herci :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky