Spotřebováno: Jednorázová maska na vlasy Balea a Ziaja C.B 3

I když tu zrovna nic nepřibývá, neznamená to, že bych ve svém osobním životě zahálela. Speciálně, co se týče aktivního spotřebovávání produktů, které jsem si koupila. I když mám v tuto chvíli těsně před spotřebováním rýžového matujícího pudru, rozhodla jsem se, že sem přispěji spotřebovanými produkty od Balea a Ziaja, které se mi tu už nějakou dobu válely na poličce.





Nejprve bych začala Ziaja řadou C.B 3, kterou jsem před časem koupila v nějaké akci. Žádnou předchozí zkušenost jsem s ní neměla a říkala jsem si, že s vitamínem C a vitamínem B3 nejde šlápnout vedle. No - po úplném spotřebování si tím nejsem stoprocentně jistá, protože hned na začátku se mi udělal v obličeji na několika místech ekzém, který se mi dělá jenom hodně výjimečně. I přesto, že se po nějaké době zase ztratil, mám podezření, jestli moje kůže nebyla na něco z toho (na začátku) přecitlivělá. Z toho důvodu bych do toho už nejspíš v budoucnosti nešla.

Naopak pozitivním překvapením byla jednorázová maska na vlasy od Balea. Tu jsem si koupila proto, že v průběhu léta moje přirozeně vlnité vlasy mívají tragicky vysušené délky a konce. I přesto, že šampony od Balea mi osobně vůbec nesedí (hrozně se mi po nich mastí vlasy, a to i když s maštěním normálně problém vůbec nemám), tahle maska byla naprosto perfektní a po jejím použití vypadaly moje vlasy vážně dobře. Takže tomuhle určitě dám zelenou i v budoucnu. Tím spíš, že jedno balení vyjde na pěkných 30,-.

Také se vám v poslední době podařilo dostat se u nějakého kosmetického produktu až na dno?

Komentáře

Oblíbené příspěvky