Jak jsem natáčela spot pro OC Královo Pole

Už si vlastně ani moc nepamatuju, kdy jsem přišla do kontaktu s Tomem z THP Production, ale tuším, že to bylo někdy ke konci minulého léta, kdy začal sestavovat tým lidí, kteří budou pracovat na novém spotu pro brněnské nákupní centrum Královo Pole. To se nachází v severní části města a v jednu dobu, kdy jsem bydlela hodně blízko, jsem do něj pravidelně chodila nakupovat. A protože člověk má vždycky zkusit štěstí, rozhodla jsem se mu ozvat na hereckou poptávku.

K mému velkému překvapení se ozval téměř hned, se slovy, že do spotu hledají přesně člověka, jako jsem já. A že je moc rád, že jsem se mu na tu poptávku ozvala. A tak začal dialog. Pobavili jsme se o tom, co bych mohla mít během natáčení, které bude probíhat na několik fází, na sobě. (V té chvíli člověk opravdu ocení hodně bohatý šatník z různých sekáčů a výměn, protože si troufám říct, že se dovedu obléct téměř na cokoliv, i na extravaganci nebo na velkou večerní.) Velkou šanci například dostal krásný červený kabát, který někdo odložil na swapu s tím, že ho už dál nechce. (Nechápu. Tahám ho téměř pořád.)

Abychom se ještě ujistili, že si všechno sedne, potkali jsme se v jedné z brněnských kaváren, kde jsme si řekli co a jak. Během podzimu jsem pak absolvovala dva natáčecí dny. Během prvního se snímala pouze ta část, kde sedím v parku a čtu si. Dále probíhaly natáčecí dny s dalšími dvěma herci. A 31. října jsme pak od 6 ráno běhali po obchodním centru a natáčeli zbytek. Skončili jsme odpoledne, ale s dobrým pocitem, že jsme odvedli dobrou práci.

Vzhledem k tomu, že zrovna začínaly vánoční kampaně, OC s nasazením spotu, který neměl žádnou speciální (sezónní) tematiku z pochopitelných důvodů čekalo. Tento týden už však bylo video zveřejněno na Facebooku, takže vám mohu ukázat výsledky našeho kolektivního snažení. :)

https://www.facebook.com/krpolenc/videos/376015088555780


Komentáře

Oblíbené příspěvky