Catherine nakupuje: Nálet na papírnictví

Co vám mám povídat. Stěhování a zařizování věcí dovede sebrat poměrně dost času, takže pak často chybí chuť a energie sdílet něco se světem. Teď se ale nacházím někde mezi fází 1 a fází 2, která zahrnuje montování posledních fakt důležitých věcí, takže mám trochu prostoru na to se s vámi podělit o to, co přesně se stane, když se rozhodnete jít koupit papírnické a kancelářské potřeby, ale zároveň se u toho rozhodnete vypustit své vnitřní dítě. (Je třeba na to upozornit, protože v poslední době jsem v sobě našla ztracený smysl pro infantilitu. Ale proč ne. Důležité je mít z věcí radost.)

*Samozřejmě jsem nakoupila i spoustu obyčejných věcí, jako třeba lepící pásku, nůžky, obálky, klasické lepidlo v tyčince, kancelářské svorky a tak. Řekněme si ale upřímně, že lidé mají mnohem raději něco neobvyklého, takže z technických důvodů tyhle položky z tohoto článku vynechám.


Když jsem byla mladší, měla jsem ráda chibi, kawaii a celkově asijskou estetiku. V tomto ohledu se nic moc nezměnilo, protože jsem tímto směrem tažena i v dospělosti, jen s tím rozdílem, že se smysl pro tyto roztomilé věci na pár let poněkud upozadil. V poslední době jsem ale zjistila, že mě tahle tematika zase baví, tak proč nemít vtipné voňavé gumy (do té doby jsem neměla ani jednu), které mají roztomilé obličejíky a lepíky?

*Zajímavost: Nedávno jsem sledovala nějaký starší cizojazyčný dokument o kultuře kawaii a ukázalo se, že pokud k nějakému sdělení nebo produktu přidáte roztomilý obličej, lidé mu věnují mnohem větší pozornost. Proto například v Japonsku používají tento typ kresby/animace i při doručování oficiálních a důležitých sdělení. Nějaký kreslený hrdina v podobě člověka či věci tam existuje snad na všechno.


Když už jsme u lepíků a poznámkových indexů, mám tu ještě tohle.


Nemohla jsem se rozhodnout, jestli chci zvýrazňovač ve tvaru kočiček, nebo zvýrazňovač ve tvaru bonbónů. Tak jsem se prostě rozhodla pro obojí.



Když nyní přeběhneme k něčemu trochu serióznímu, rozhodně není na škodu mít pár obálek s druky, do kterých uložíte důležité dokumenty, které by se neměly ztratit. Také je fajn mít doma sešívačku a alespoň jedno funkční pero.



Přemýšlela jsem, čím vyplním svůj volný čas, když zrovna nečtu nebo nedělám nějakou z jiných aktivit, které dělám normálně. Proto jsem se rozhodla hodit do košíku i tyhle super roztomilé omalovánky. Až navíc budu mít vyřešené všechny zásadní věci okolo bydlení, chtěla bych zkusit scrapbooking, takže postupně buduji zásobu samolepek.



V neposlední řadě jsem si také pořídila nedatovaný plánovač na ledničku od Chaukiss, do kterého už poctivě zapisuji akce a úkoly. Pokud si to myslím dobře, jde o původní českou tvorbu. V nabídce jsou i přáníčka, malované plátěné tašky, seznamy na nákup (o jejichž pořízení začínám postupně také celkem uvažovat) a spousta dalších věcí. Posledním kouskem je pak sada ubrousků, které se hodí mít vždycky doma. Zvlášť, když zavádíte jako já tradici návštěv s upečenou buchtou a kávou, během kterých chcete hostům umožnit očistu.

Kdy naposledy jste kupovali kancelářské a domácí potřeby?


Komentáře

Oblíbené příspěvky