Catherine testuje: Laky na nehty Sally Hansen Insta-Dri Prismatic

Před pár týdny jsem měla na Instagramu menší překvapení, byla jsem totiž oslovena značkou Sally Hansen, zda mám zájem o zaslání PR balíčku s laky z limitované edice Insta-Dri Prismatic. Jelikož Sally Hansen považuji za dobrou značku laků a jeden od ní mám už od minulého roku (dostala jsem ho k svátku), kývla jsem a po nějaké době mi přišel skutečně nadupaný box. 


Jak vidíte, v balíčku bylo dohromady pět laků. Kromě toho, že rychle schnou, jsou v třpytivých a metalických/perleťových odstínech. Já osobně tyhle barvy laků v tuhle chvíli nemám, takže nedochází k žádným duplikacím. Dále mají být odolné proti olupování.


Osobně jsem zatím vyzkoušela druhý lak z levé strany, který se jmenuje Glow Getter. (Po stěhování a vybalování krabic jsem se k první slušnější manikúře dostala teprve v pátek večer.)


Součástí balíčku byly ještě tyto tři ikonické produkty od Sally Hansen. Kromě Top Coatu Insta-Dri, který jsem taktéž po nalakování nehtů vyzkoušela, jsem dostala ještě olejíček Vitamin E Nail & Cuticle Oil a Complete Care, která představuje kompletní multifunkční péči o nehty 7v1. (Tyto dvě věci jsem zatím ještě nezkusila, takže vám k nim v tuhle chvíli neřeknu nic bližšího.)



Druhý den jsem si počkala na světlo a udělala jsem pár fotek toho, jak Glow Getter + Top Coat na nehtech vypadají. Jak vidíte, ta růžová je opravdu velmi decentní a vypadá hodně přirozeně. Její lesk pak výrazně posiluje ještě svrchní lak. Po dvou dnech co umývám nádobí v ruce se lak skutečně neolupuje, má stejně zářivou barvu a vypadá to, jako bych si upravila nehty maximálně před dvaceti minutami. Za sebe jsem tedy spokojená a pokud kolem těchto laků a Top Coatu půjdete, můžu vám doporučit, abyste se na ně šly podívat.

Máte s laky a dalšími výrobky od Sally Hansen nějakou zkušenost?

Komentáře

Oblíbené příspěvky