Nákupy a novinky: Kosmetika Jordana, Milani a L.A. Girl

Kdo se trochu zajímá o dění na české kosmetické scéně, ten už pravděpodobně zaznamenal velké výprodeje skladu na českém e-shopu Cosmeticos, který prodává i značky, které u nás nejsou zas tak dobře k sehnání. Konkrétně hovořím o kosmetice Milani, která je u řady žen hodně oblíbená, o značce Jordana a o L.A. Girl. Já osobně jsem od nich v minulosti nic nevyzkoušela, takže jsem využila situace (a toho, že bylo ještě stále něco v prodeji) a objednala jsem si celkem asi 12 věcí, z nichž některé jsou více vhodné na focení a další i na běžné nošení.



Začala bych rtěnkami od Milani, na které jsem hodně zvědavá, protože každá má úplně jiný finiš a texturu. Zatímco ta krásná fialová je úplně matná, červená je lehce metalická a ten nejsvětlejší topper se mi zdá, že úplně nezasychá, ale to si ujasním až ve chvíli, kdy ho vyzkouším i na rtech. (Tenká vrstva tomu nejspíš trochu pomůže.)

I když fialovou tekutou rtěnku už mám, stejně jako už mám i nějaké červené, snažila jsem se vybírat diametrálně odlišné odstíny. Například fialová tekutá rtěnka Pierre Cardin, kterou mám myslím od ledna, je svým podtónem spíš mauve než klasická fialová, kterou také ráda nosím. (A která právě nejlépe odpovídá tekuté rtěnce od Milani.) Metalickou červenou nemám ani jednu, navíc, tahle červená není úplně klasická rubínová, ale s mírným hnědým podtónem, takže na rtech tolik neřve. (Ne, že by to byl problém, ale někdy se hodí mít v zásobě i něco trochu tlumenějšího.)


Mezi další přírůstky patří tyhle tři rtěnky L.A. Girl. Velkou radost mám z tmavě fialové a černé. Z černé hlavně kvůli tomu, že ji obvykle používám na krk a na ruce při focení. (Je to lepší než tekutý latex, který se občas špatně sundavá a jeho aplikace je o dost špinavější, než když si prostě kůži přejedete černou tyčinkou.) Starou černou rtěnku jsem musela před časem vyhodit, protože se mi zdála být v podezřelé kondici, takže jsem tímto jen doplnila zásobu. Poslední odstín je tělový a brzy nahradí mou jedinou tělovou rtěnku od Catrice, která je v tuto chvíli zhruba ve své půlce. Pravděpodobně bych se dostala i dál, kdybychom v předchozích letech nemuseli všichni nosit roušky a respirátory. (A jelikož jde o krémový produkt, těžko říct, jak dlouho bude ještě v použitelném stavu.)


Ano, patřím k lidem, kteří si pravidelně lakují nehty, baví je to a nemají s tím problém. Proto jsem si (po pěti korunách) přihodila do košíku tyhle čtyři laky od Jordany. Klasickou červenou nemám v tuhle chvíli ani jednu, protože jeden lak v půlce lahvičky vyschl a červená s nádechem do malinové utrpěla problém s uzávěrem, takže jsem byla postavena před rozhodnutí, jestli má smysl se bát, že se mi obsah laku vylije do kosmetického kufříku, jeho obsah vyschne nebo bude lepší to neřešit a prostě ho vyhodit. (Poslední varianta je ta správná.) Ostatní barvy laků jsem také neměla, takže se navzájem nic neduplikuje.



Posledním přírůstkem jsou tyto produkty na tvář. Trio rozjasňovačů má barvy, které mi buď dochází, nebo je už vůbec nemám. (Ano, podařilo se mi prakticky spotřebovat celý jeden růžový rozjasňovač.) Tvářenka Jordana se mi pak bude hodit na cesty, protože teď tahám Catrice Cheek Lover, který vždycky zabere hrozně moc místa a není to úplně praktické.

Ještě jako dárek k nákupu jsem dostala krémový korektor v odstínu, který absolutně nekoresponduje s tónem mé pleti (ne, vážně nemůžu nosit medium dark). Nakonec jsem se ale rozhodla, že z toho zkusím něco vytěžit a když to budu potřebovat, z korekční tyčinky udělám na nějaké focení krémovou konturu. Tak uvidíme, jakého s tím dosáhnu výsledku, třeba se to nakonec osvědčí.

Zaznamenaly jste tento velký výprodej kosmetiky? A dokázaly byste odolat nákupům produktů v rozmezí 5-20,-/kus?


Komentáře

Oblíbené příspěvky