Co jsem dostala k Vánocům

Sice máme leden, ale nikdy není pozdě se pochlubit s tím, co jsem dostala k Vánocům. Musím říct, že tentokrát byly velmi štědré, spoustu věcí, které jsem dostala, v tomto článku ani neuvidíte, protože se blbě fotí, nebo je už používám. (Jmenovitě například sada ručníků, deka nebo organizér na kosmetiku.)

Stejně jako v jiných letech proběhlo předávání dárků v několika etapách, z nichž ta poslední se konala 27. prosince. V ten den jsem totiž jela k Čáslavi, kde bydlí moje klientka. (Aby to neznělo tak formálně, za tu dobu se z nás a jejího týmu stali přátelé.) Následující den jsem si pak udělala výlet po Kutné Hoře, o které dnes mohu říct, že ji začínám znát téměř jako svoje vlastní boty. (Podívala jsem se i do kostnice, o které jsem vždycky jenom četla. Na vlastní kůži je ale zážitek z její návštěvy o dost silnější. Zvlášť, když si uvědomíte, že kosti a lebky jednoho dne zůstanou i z nás.)

Abych to příliš nezdržovala, začala bych knihami, které jsem si přála. První republika u stolu je publikace, která se orientuje na oblíbené recepty slavných osobností. Také je tam povídání o stolování, výčet nejpopulárnějších receptů z tohoto období a obsáhlý slovníček pro ty, kteří neví, co je to viržínko nebo Brouk a Babka.

Američtí bohové je fantasy kniha a hrozně jsem ji chtěla. (Už ji mám přečtenou.) Dá se ale špatně sehnat, protože od jejího prvního vydání už uběhl nějaký ten pátek. Že ji mám v knihovně je tedy celkem zázrak. V případě, že máte rádi zajímavé zápletky, akční děj a mytologii, bude se vám tahle kniha líbit.


Nyní se přesouváme ke šperkům, což je poměrně početná kategorie. Jediné, co chybí, je fotka ozdobného skřipečku na kabát, který je nejspíš z první republiky, a který tvoří třpytivé korálky. (Nešel dobře vyfotit.)

Kolem těchto náušnic jsem brousila delší dobu. Jsou z Jamar shopu, který se specializuje na autorské krystalové šperky. Vsazené kameny jsou labradority, které mají chránit před negativní energií a mají podporovat spirituální rozvoj. (Proto tomuto duu už od začátku říkám: Moje šamanské náušnice.)


Další dva šperky jsem dostala od své přítelkyně/klientky, která má tendenci mně zásobovat nejrůznějšími vintage kousky s příběhem. Prvním je tenhle orientální náramek, který pravděpodobně jen tak na někom neuvidíte.


Dalším pánem na holení jsou dvoje korále, pravděpodobně z období první republiky. Materiál je syntetický. (Mám takový pocit, že se to nosilo proto, že šlo o novinku = byl to takový nějaký ukazatel, že jdete s dobou.)


Když už jsme u toho, můžete se podívat, jaký mi se svou kamarádkou vyrobila krásný lapač snů. Je tak velký, že jsem ho nemohla vyfotit rozložený. Hádám, že uvnitř bude ukryté nějaké dobré kouzlo.


Pak tu máme několik drobností, mezi kterými najdeme kosmetiku a dárkový balíček od Semix, ze kterého už aktivně ujídám. (Jo, původně tam toho bylo víc. Dnes jsem například otevřela celozrnné špaldové lupínky s čokoládou. Předevčírem jsem si zase zvolila čokoládový ovesný hrníček, který jsem už měla.)



V neposlední řadě jsem také obdržela několik oděvů. Moje sestra mi věnovala apartní župánek, ve kterém mohu o chladném ránu upíjet kávičku. (Tělo župánku je vyteplené, takže by mi neměla být ani velká zima.)



V neposlední řadě tu pak mám ještě jedny nádherné šaty, které mi dala kolegyně Alice. Dřív dělala hospodyni v luxusním zámeckém resortu, takže má velmi dobrý odhad, co by mohlo komu udělat radost. Jen řekněte - netrefila hřebíček na hlavičku?



Jaké dárky jste dostali na Vánoce vy?





Komentáře

  1. Dostala jsi pěkné dárky, sedí mi k tobě :) Já jsem o svých dárcích nepsala extra článek, ale také se na blogu objevily :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky