Polárka: Šperky od české značky Onyx Fox

Konečně mám trochu volněji a mohu se s vámi podělit o něco, co mi přišlo v rámci spolupráce krátce před svátky. Zhruba na začátku prosince jsem dostala na Instagramu zprávu od české značky šperků Onyx Fox, která sídlí v Jablonci nad Nisou (který všichni známe jako ráj šperků a skla), zda bych neměla zájem o spolupráci.

Abych řekla pravdu, před přijetím této nabídky jsem trochu váhala. Jak určitě z minulosti z článků o špercích jistě víte, mám na ně poměrně specifický vkus a není úplně jednoduché se do něj trefit. Nejprve jsem se tedy ujistila, že najdu (alespoň jednu) věc, která se mi zalíbí, a kterou budu ráda a často nosit. (Nejsem ten typ, který by si řekl o něco jen proto, aby něco měl, nehledě na to, jestli se mu to opravdu zamlouvá. Jelikož právě čtete tento článek, tak je zcela zřejmé, že mise proběhla úspěšně a klaplo to. :))

Jak uvidíte níže, vybrala jsem si přívěsek s řetízkem a náušnice ze série Polárka. Co se týče materiálu, jde o pozlacené stříbro. (V tomto ohledu musím Onyx Fox poděkovat, protože pozlacení mi udělali na přání. Na e-shopu si ho navíc může zvolit každý zákazník, takže výsledný šperk by měl odpovídat vašemu stylu. Naprostou samozřejmostí jsou pak i o něco nákladnější šperky, které jsou celé vyrobené ze zlata.) Kameny jsou zirkon, což je obvyklé.

Onyx Fox je každopádně značka, která je zajímavá i z mnoha jiných důvodů. Kromě toho, že navazuje na dlouholetou šperkařskou tradici, majitelka značky (Barbie Leia McHardy) žila delší dobu v USA a má na kontě i nějakou tu vydanou knihu. (V češtině.) Už na první pohled jde tedy o velmi podnikavou osobnost, o které s velkou pravděpodobností ještě uslyšíme.

Co se mi také na celé věci líbí je to, že šperky přišly krásně zabalené. V přiložené obálce je pak kartička z tvrdého papíru, kde najdete instrukce, jak se máte o své klenoty správně starat, aby vám vydržely dělat parádu co nejdéle. Celkově to na mně působí velmi profesionálně a věřím, že si tahle nová česká značka brzy najde věrnou klientelu, která se k ní bude pravidelně vracet.

Nyní už se ale pojďme podívat na to, co jsem si to teda vybrala. :)




Jak všichni víme, Severka/Polárka je v současné době důležitým navigačním bodem. (V současné době říkám kvůli tomu, že se bude postupně posouvat stále blíže k pólu, kterému bude nejblíž cca kolem roku 2100, a pak se od něj začne postupně vzdalovat. Za několik stovek až tisíc let by ji měla vystřídat jiná hvězda. Za nějakou dobu by se ale měla tahle hvězda opět stát ukazatelem severního pólu, pokud si to pamatuju správně. Btw. Polaris, jak se téhle hvězdě říká, je ve skutečnosti trojhvězda, takže jde o tři objekty, které z naší vzdálenosti vnímáme okem jako jeden. Zajímavý, co?) 

Vzhledem k tomu, že Polárka sloužila jako navigace na souši i na moři, je opravdu příznačné, že ji v Onyx Fox dali do kompasu. :) Teď už jenom uvidíme, kam přesně mně tahle navigace dovede.


Komentáře

  1. Polárka mě také zaujala nejvíce, vydařená kolekce. Ať se šperky dobře nosí!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vážená uživatelko, uživateli, děkuji za tvůj komentář.

Tvůj e-mail a osobní údaje, které mi odesláním komentáře dáváš k dispozici, budou využity pouze k tomuto účelu, kterým se rozumí přidání komentáře, včetně běžné statistiky návštěvnosti webu pro osobní účel.

Oblíbené příspěvky