Kosmetické novinky

Je 17:27 a já bych měla být správně na cestě na poslední přednášku o dějinách módy, navíc o období, které mám ze všech nejraději. Místo toho jsem se rozhodla sedět doma, protože mám už od včerejšího dne nějaké bolení v krku, ke kterému se přidala ještě lehká bolest hlavy a celková nenaloženost. (Náladu mi zásadně nezlepšuje ani to, že venku hezky sněží, na což jsem se těšila celý den.)

Jelikož tu bylo delší dobu opět ticho, rozhodla jsem se, že vám dnes ukážu kosmetické novinky, které si v poslední době našly cestu do mého kufříku. Tentokrát je to trochu divočina, takže se máte na co těšit. (Btw. ten věnec, který vidíte v pozadí, jsem vyráběla sama. Jsem šikovná.)


V poslední době sleduju různé futuristické a cyber směry*, takže asi nikoho nepřekvapí, že jsem potřebovala vyzkoušet duochromatický lesk na rty, který má jasně modro/šedo/fialovo/růžovou barvu. Nebudu lhát, ten odstín je naprosto perfektní. Zatím jsem ho nevynosila ven, ale brzy na to dojde.

*Co si budem povídat. I když mám ráda klasickou módu, jsem duší eklektik, kterého baví a zajímá spousta věcí. Především těch divnejch.


Tyhle laky asi všichni známe. Navíc, asi nikoho nepřekvapí, že je jeden z nich v odstínu zlaté/bronzové, což je barva, kterou jsem nosila před několika lety. Prostřední lak vypadá neurčitě, ale v reálném životě je hezky holografický. K petrolejové jsem musela trochu hledat cestu, ale už jsem se s ní na nehtech celkem sžila. Nosím je na střídačku všechny a jsou fajn. (Aktuálně mám na nehtech ten prostřední.)


Tohle jsem zatím nezkusila, protože čekám, až skončím s tím, co mám otevřené teď. (Což by nemělo trvat příliš dlouho.) Mou pozornost si tenhle deodorant získal hlavně proto, že ty tuhé, které jsou na minerální bázi, mi absolutně nevyhovují, po jednom jsem dokonce měla alergickou reakci. Pravděpodobně na jedlou sodu, ale s jistotou to nevím. Než na ně tedy úplně zanevřu, chci zkusit, jestli zvládnu obdobný produkt v tekuté formě.


Tohle je svatý grál všech příznivkyň korejské kosmetiky. Netřeba k tomu zatím říkat něco dalšího.



Poslední dobou hledám nějaké fakt zajímavé stíny na oči, které budou mít hodně patrný duochrom a třpyt. Tak jsem se rozhodla, že zkusím tyhle dvě mona od HEAN, protože se nejvíce podobají tomu, co jsem chtěla. Ten druhý stín teda hrozně opadává, takže bez nějakého lepivého podkladu to nepůjde, ale je to teda lesk jak blesk. 

Také jste si udělaly v poslední době nějakou kosmetickou radost?

Komentáře

Oblíbené příspěvky