FOOD nákupy: Velký svačinkový box od Semix

Kdo někdy viděl, jak se chystám na cesty (a je fuk, jestli jde o cesty za prací nebo o cestování v rámci přehlídek historické módy), ten ví, že mám prakticky vždycky v tašce malá srdíčka od Semixu, která si pravidelně kupuji za pár korun v Lidlu.

Jednou jsem při surfování po internetu narazila na Semix e-shop, kde mají o dost širší nabídku. Nějakou chvíli jsem to zvažovala a posléze jsem se rozhodla vyzkoušet jejich Velký svačinkový box, ve kterém jsou i srdíčka s příchutěmi, které jsem v obchodě zatím ještě neviděla. Kromě toho, součástí boxu byl i pytlík vloček s mandlemi a sušeným ovocem. Dokonce jsem se rozhoupala i k tomu, abych si k objednávce přihodila i dva proteiny (na ochutnání, protože si čas od času nějaký koupím a zatím mi žádný po chuťové stránce dokonale nevyhovoval) a dva ovesné hrníčky.

Když to přišlo, vypadalo to takhle.


Tenhle box není jediným "value" boxem, který si můžete na Semixu koupit. Hodně se mi líbí i kolekce teplých snídaní, ale vzhledem k tomu, že podzim teprve začíná, s nějakým zkoušením si nejspíš ještě počkám. (Mám pocit, že jich je v jednom balení 20.)



Abych řekla pravdu, tak tahle srdíčka naprosto miluju. Do této chvíle jsem kupovala čokoládu a kokos, ale mé sympatie si okamžitě získala i příchuť pekanové ořechy a javorový sirup. Kombinace zázvor a citron také nebyla špatná, ale asi bych upřednostnila, aby tam bylo víc zázvoru a méně citronu. (Protože teď je to takové dost svěží, což není špatné, ale zázvor mám ráda o něco víc.) K chia srdíčkům jsem se zatím nedostala (ani k těm vločkám), ale myslím, že to nebude příliš dlouho trvat a padnou za vlast stejně jako zbytek.


Ovesný hrníček není špatný, zatím jsem zkoušela verzi s perníčkem. (A ano, připomíná Vánoce.) Příprava je dost jednoduchá. Směs se dá do většího hrnku, nalije se na ni určitý počet lžic vody (nebo mléka), nechá se odstát a pak se dá na pár minut do mikrovlnky. Ve své podstatě jde o zdravější mugcake. Takhle to pak vypadá, když je to hotové.


V neposlední řadě vám ukážu i ty proteiny, které taktéž teprve čekají na to, až po nich sáhnu.


K tomu všemu jsem ještě dostala od Semixu dárek k objednávce, kterým byla chlebová směs na semínkový chléb. I když bych ji bývala byla vyzkoušela, věnovala jsem ji při návštěvě mámě, protože vím, že má tyhle věci ráda a pořád něco peče, tak alespoň může zkusit něco nového. (Takže, třeba příště.)

Na Semix se mi líbí, že je to česká značka. Také se mi líbí, že u nich seženete dobré věci opravdu za pár korun. (Kdyby chtěli svou nabídku rozšířit třeba ještě o flapjack, který je mým druhým cestovním "must have", bylo by to perfektní.) Cena velkých balíčků je velmi dobře dostupná (pro představu, některé uvnitř mají 19-20 produktů a balík váží přes 1 kg), někde se dokonce uvádí, že při nákupu už hotového balíčku něco ušetříte (ve srovnání s tím, když byste se to rozhodli kupovat všechno zvlášť). Při pravidelném nákupu navíc můžete sbírat body, které pak můžete směnit za různé dárky (třeba shaker na protein, sluneční brýle, láhev na vodu a tak).

No...jak můžete vydedukovat, s nákupem i produkty jsem spokojená, takže na tomhle e-shopu určitě ještě někdy nakoupím. Už minimálně kvůli těm srdíčkům s pekanovými ořechy a javorovým sirupem (protože jsou fakt výborné a nechápu, proč jsem je ještě neviděla v řetězcích).

Také nakupujete něco od Semix, nebo s ním zatím nemáte žádnou zkušenost?

Komentáře

Oblíbené příspěvky