Disco fantasy

V poslední době jsem nebyla moc aktivní, protože jsem buď pořád někde jezdila, nebo jsem se zabývala rodinnými záležitostmi. (Čti: Úmrtí v rodině.) I tak jsem si ale našla čas na pár kreativních projektů, protože jsem potřebovala zjednodušeně vypnout a věnovat se něčemu, co nebude úzce souviset s tím, kdo vyzvedne urnu v pohřebním ústavu a kdo vyřeší její uložení s hrobníkem. (Navíc, příští měsíc bude Schminka v Galerii Šantovka v Olomouci, takže freneticky vytvářím naše prezentační materiály, abychom z toho dokázaly vytěžit maximum.)

No...

Věřím, že zrovna o něčem tak depresivním číst nechcete, takže by bylo vhodné se skokem přesunout k hromadné disco fantazii, do které jsem se přenesla ve spolupráci s Jardou a Andreou (která je mimochodem moc milá a šikovná vizážistka). Inspirací nám byl zlatý top, který jsem si objednala za pár korun v second handu. (Náhodou vyplynulo, že Andrea chtěla něco takového fotit a Jarda do toho vnesl invenci tím, že sehnal ještě disco kouli a zmobilizoval svůj mlhostroj.)

Celé focení trvalo asi 3 hodiny a v jeho průběhu se ještě pořizovalo video. (Které zatím nemám k dispozici, ale jakmile bude, tak ho určitě dám na sociální sítě.) Pořádně jsme se u toho všichni vyřádili a teď si můžeme užít fajn pocit z dobře vykonané práce.









Komentáře

Oblíbené příspěvky