Catherine testuje: Záchrana pro barvené vlasy?

Před pár dny jsem se na sebe dívala do zrcadla a přemýšlela jsem o tom, co bych mohla udělat, aby mé zrzavé vlasy v délkách neztrácely zářivost. Barvím se sice každých 14-21 dnů (jak to zrovna vyjde), ale na barvení celých vlasů obvykle vyjdou 2-3 krabičky barvy, což se mi jeví jako velká úmrtnost, do které se mi ne vždy chce.

A tak jsem se zanořila do hlubin internetu a zkusila jsem se začít pídit po barevných tonerech. Neměla jsem od toho velké očekávání, protože tonery se dají sehnat v mnoha různých odstínech, ale zrovna v tom mém (měděném) to byla vždycky bída. Proto jsem byla docela překvapená, když jsem zjistila, že měděný toner dělá kadeřnická značka BLACK. A protože mě moje vybledlé délky fakt štvaly, tak jsem se rozhodla, že tomu zkusím dát šanci.


Abych řekla pravdu, tak s ničím takovým jsem neměla žádnou zkušenost. Ovšem, představa toho, že jednou za pár dní (až týdnů) aplikuju na vlasy na 10-20 minut něco, co mi pomůže délky trochu oživit, mi přišla být docela sympatická.


Ve srovnání s barvou z drogerie, kterou používám na kořínky, nejde o permanentní barvu (je to přeliv). Toner taky neobsahuje amoniak, takže věřím, že při dlouhodobém používání by na to konečky nemusely reagovat úplně špatně (tím mám konkrétně na mysli vysušení a lámání).


Jakmile byl toner doma, rozhodla jsem se ho vyzkoušet. Výrobce doporučuje použít rukavice, protože toner trochu barví ruce, ale já se to rozhodla vyzkoušet bez nich. Pravda, ruce byly trochu oranžové, ale při okamžitém umytí mýdlem a pořádném vydrbání se to zabarvení rukou prakticky hned ztratilo. Velmi výhodně se mi jeví i pumpička. Na mé středně dlouhé/až dlouhé vlasy jich bylo potřeba asi 10-15 a když se dívám na obsah toneru, který teď stojí vedle klávesnice, tak se to na něm skoro neodrazilo.

Toner nesmrdí a nikde neokapává, takže se nemusíte bát, že si ušpiníte oblečení. (Já si pro větší jistotu oblékla staré černé tričko, ale přežilo to bez újmy.) Když jsem měla toner v délkách 10 minut podle návodu, zdálo se mi, že některé prameny by snesly ještě trochu barvy, takže jsem tam pumpla ještě trochu a nechala ji působit ještě tak zhruba 8 minut.

Následně jsem si vlasy umyla tak, jak jsem zvyklá. (Výrobce šampon nedoporučuje, ale potřebovala jsem si vlasy umýt i tak, takže by na to stejně došlo. Na intenzitě barvy v délkách se to podle mého mínění neodrazilo.)


Protože jsem byla hodně zvědavá na to, jak se barva chytla, po umytí jsem se rozhodla, že si vyfénuju vlasy. (Jako, že to normálně moc nedělám.) A s výsledkem jsem naprosto spokojená. Barva toneru odpovídá barvě, kterou si pravidelně aplikuju ke kořínkům. Pravidelně si vybírám Vášnivou měděnou. (Trochu jsem se bála, aby výsledek nebyl buď moc oranžový, nebo červený, ale je to tak akorát.)

Tento toner stojí okolo 300,- a myslím, že jeho cenovka je v kontextu toho, co za peníze dostanete, adekvátní. Také jsem se dívala, že mají tonery pro hnědé vlasy, červené vlasy, blond vlasy atd. Dokonce mají i divoké barevné odstíny růžové, modré a fialové. (A jak víme, tyhle barvy se, stejně jako zrzavé a červené odstíny, pěkně rychle vymývají. Takže věřím, že by vám mohla tahle vychytávka pomoci.)

Zkoušely jste někdy toner na vlasy, nebo si vlasy nebarvíte?

Komentáře

Oblíbené příspěvky