Nákupy a novinky EXTRA: Narozeniny, svátek i to, čím jsem si udělala radost

Dívám se na datum a nechápu, kam se ten celý rok zase poděl. Doslova včera jsem dostala od mámy své nové zimní rukavice. (Což už bylo o minulých svátcích.)

Aby bylo jasno, blog nezanedbávám kvůli tomu, že bych vám neměla co říct, nebo co ukázat. Spíš mám hromadu práce (která souvisí s prací a přípravou na svátky) a k tomu zoufale málo času. (Pro představu, do nějakého 21. prosince nemám na programu víc než jeden a půl dne volna. Za sebou mám v této chvíli dva, které jsem strávila úklidem a pečením.) Tak jsem využila svou současnou šanci. S prací jsem skončila asi před půl hodinou a světlo v bytě bylo ještě dostatečně ucházející na to, abych vyfotila všechno, co se mi tu za poslední dobu objevilo nového.

Jde o mix všeho možného. V listopadu jsem měla svátek i narozeniny. Také jsem hodně nakupovala věci na sebe. Čistě pro radost i jako náhradu za to, co mi dosloužilo. Drtivá většina věcí je (až na domácí oblečení) second hand. (Čemuž určitě nebudete chtít věřit. Vážně.)

*Předem se omlouvám za rozdíly ve světelných podmínkách. Všichni ale víme, jak to s tím světlem v zimě je. Prostě není.


Začneme poněkud netradičně botama. V průběhu listopadového nakupování v jednom online outletu/second handu na mně vyskočily tyhle baleríny značky ANNA FIELD. Abych řekla pravdu, já a baleríny jsme si nikdy nepadli do oka. Buď byly moc malé a měla jsem kvůli nim odřené paty, nebo byly velké a padaly mi z nohy. Proto jsem se rozhodla dát šanci těmto balerínám s řemínkem okolo kotníku. Také jsou to moje historicky první boty se špičatou špičkou, které se za normálních okolností vyhýbám. K těmto botám mi to ale tak nějak sedí.

Zatím jsem je nenosila, protože na to není počasí. Umím si je ale představit jak k sukni a k šatům, tak ke kalhotám. Tím, že mají nude béžovou barvu navíc nebudou opticky zkracovat nohy.



Dalším "pánem na holení" je ekologický cestovní hrnek na nápoje KEEP CUP, který jsem dostala ke svátku od své sestry. Tenhle hrníček je v naší rodině populární. Pamatuju si, že před pár lety jsem jí ho dala na Vánoce já. (Byl menší a modrý.) Akorát se jí někam v průběhu cestování ztratil. (Myslím, že to bylo tím, že si ho oblíbil její manžel, který už si asi nevzpomněl, kam že ho to uklidil.)

Tyhle druhy hrnečků jsou super. Pamatuju si, že jsem měla termo hrnek neustále v ruce v době svých studií na VŠ. (Jo, i ten můj se někam ztratil, přiznávám.) Je to taková praktická věc, o které nevíte, že ji potřebujete, dokud vám ji nedá někdo do ruky.


Před dvěma lety jsem dostala od babičky na Vánoce knihu od Dity von Teese, která si pochvalovala elektrické natáčky. Jelikož jsem si vždycky natáčela vlasy na ty klasické, projevila jsem přání, že bych chtěla dostat elektrické natáčky na Vánoce, nebo na narozeniny. Sestra moji prosbu vyslyšela a....tady jsou!

Abych řekla pravdu, už jsem je testovala několikrát. A výsledky jsou zatím celkem rozpačité. Postupně se ale vzhled vln zdokonaluje, takže věřím, že když si s tím ještě trochu pohraju, tak na to nakonec přijdu. (Funguje to tak, že si dáte nahřát natáčky asi na 10 minut a pak je opatrně namotáváte na hlavu, kde je necháte připevněné až do vychladnutí. Je to otázka 15-20 minut.)



Tohle jsem si objednala o víkendu a přišlo mi to dneska. V průběhu sobotního sledování Krásek a šprtů (což je teď má nejoblíbenější reality show) jsem se konečně dokopala k vytřídění komody s oblečením. Tentokrát jsem se zaměřila na třídění věcí na domácí nošení. (Třídění věcí na běžné nošení proběhlo asi o tři týdny dříve.)

Jelikož mám dobrou zkušenost s domácím oblečením z Lidlu, pořídila jsem si dvě domácí trička a dvoje naprosto dokonalé tepláky v odstínech tmavě modré a pudrově růžové. Byl to ale trochu boj, protože Lidl má v poslední době (pro mně z naprosto nepochopitelných důvodů) hrozně málo skladového zboží. Když už je, tak v provedení, které nechci, nebo v naprosto nevyhovujících velikostech. Pokud tam tedy budete nakupovat, nastavte si upozornění na doskladnění. Jinak se z toho zblázníte.



Doba, kdy jsem nosila mikiny, je nenávratně pryč. Svetry jsou totiž mnohem lepší! Můj problém je ale trochu v tom, že ne každý svetr si zaslouží získat čestné místo v mém šatníku. Aby nebyl svetr jenom módní kousek, požaduju, aby byl z hřejivého materiálu. (Cokoliv, co je směs akrylu a polyesteru jde až na opravdu světlé výjimky vždycky zpátky do regálu v obchodě.)

Tyhle dva svetry se mi podařilo ulovit v online second handu. A troufám si říct, že byste na nich jejich původ nepoznali. Oba jsou bez vad, krásně teplé a měkké a naprosto vyhovují všem parametrům, které na svetry mám. Oba jsou mimochodem z H&M L.O.G.G.



Ze second handu pocházejí i tyto naprosto dokonalé šaty značky GLAMOROUS. Tuhle značku neznám, ale pochopila jsem, že se inspiruje retro a vintage vzory a střihy. Tyhle šaty mně zaujaly tím, že mi připomínají kousky ze 30.-40. let. Mají klasickou siluetu se zavazováním v pase a jsou pod kolena. Nemůžu se dočkat, až je začnu nosit.





V téhle chvíli jsem přestala zvládat boj se světlem, protože jsem potřebovala vyfotit dvoje naprosto dokonalé flitrové večerní šaty, které jsem musela pověsit na dveře. Výsledek nebyl příliš estetický, proto mi dovolte vám ukázat alespoň malé fragmenty té nádhery, která má čestné místo na věšáku s šaty.

Jde o večerní šaty značek LACE & BEADS a MAYA DELUXE. A oboje jsou naprosto skvostné. Navíc, hádejte co! Oboje jsou taky z online second handu. Když jsem za ně platila, místo původních asi 6 000 (za oboje) stály s dopravou jen 2 000. (Jo, pořád je to hodně. Ale za takové kousky jsem ochotná tuhle částku pustit.) Jakmile jsem je rozbalila a vyzkoušela, věděla jsem, že jsem neprohloupila. Oboje jsou doopravdy famózní.

Jak to máte s chystáním na svátky vy? A co nakupování? Pořídili jste si něco pro radost, nebo to necháváte na Ježíška?


Komentáře

Oblíbené příspěvky