Něco jako padesátá léta

V jednom z předchozích článků jsem avizovala, že jsem si na Vinted nakoupila nové retro šaty. Tentokrát se mi podařilo na focení vynosit ty modré. Pravda, představa o tom, jak mají fotky vypadat vzala trochu za své. Zvlášť, když jsem odcházela do ateliéru a začalo příšerně pršet. Původně jsem totiž chtěla tyhle šaty nafotit u fontány v zámecké zahradě. No, nic.

I tak si ale myslím, že se focení s těmito ocelově modrými šaty povedlo. Při tvorbě účesu jsem dost improvizovala. Neměla jsem čas si totiž natočit přes noc vlasy. Tak jsem do toho zapíchala všechny svoje pinetky a vzniklo z toho něco, co se celkem podobá tomu, co se v 50. letech zhruba nosilo. (Odpusťte poletující vlásky, které účes činí trochu rozlítaný. Den předtím jsem si barvila vlasy a Libor mi při úpravě řekl, že s tím nejde nic moc udělat. Alespoň to ale není uměle perfektní. To je život.) 

Na focení jsme měli asi hodinu a já si během něj napůjčovala spoustu rekvizit, které má Libor vystavené v ateliéru. (Namátkou jsem ho obrala o Flexaret a o retro telefon.) Takže, fontána v prosluněném podzimním parku sice nebyla, ale úplně zle to taky nedopadlo. 

Už vás ale nebudu déle napínat a ukážu vám alespoň pár fotek. (Všechny asi ne, protože jich byl doopravdy mrak.) Rukavičky jsou mimochodem vintage. Jednou mi je dala Ilusior pictures s tím, že by je nedovedla využít. :)






Líbí se vám fotky v retro stylu?



Komentáře

Oblíbené příspěvky